artem17 0 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 Sprzedałem laptop który przed wysłaniem działał, tylko wyjąłem dysk, po wysłaniu i odebraniu kupujący twierdzi że zawiesza mu się na logo ASUS i nawet nie może wejść w Bios. Osobiście przed wysyłką pamiętam że jeszcze sam tam zaglądałem (do biosu) co teraz jak sprzęt wysłałem sprawny a jest inaczej niż w opisie (zawiesza się). Kupujący chce zwrócić z racji rękojmi, ale przecież zdjęcia są dodane że laptop jest włączony z uruchomionym Windowsem. Co teraz pozostaje? Cytuj Link to post Share on other sites
lucjanos 38 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 Możesz walczyć na maile itp, ale na Twoim miejscy bym się porozumiał z kupującym. Niech przyśle lapka do Ciebie w celu sprawdzenia. Być może tylko pamięć poleciała ? A może delikatni kurierzy porzucali paczką ? W świetle prawa, jeśli sprzedałeś laptopa w następstwie licytacji, to nie podlega taki zakup procedurze rękojmi. Inaczej jest w przypadku sprzedaży bez licytacji. Cytuj Link to post Share on other sites
pawluto 202 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 Laptop może i działał ale z tym dyskiem co miałeś. Kupujący ma prawo do zwrotu i należy to uszanować. Towar sprzedaje się sprawny a nie jak u ciebie - "z dyskiem twardym działał ok ale wyjąłem i już nie działa..." Cytuj Link to post Share on other sites
artem17 0 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 @pawluto u mnie z wyjętym też dzialał, co ty za bajki piszesz. Z dyskiem jak i bez do bios wchodziłem bez problemu. @lucjanos, masz jakiś link do tego że licytacja nie podlega rękojmi?? Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1664 Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 Sprzedając jako prywatna osoba to żaden towar nie podlega rękojmi. Czy to kup teraz czy licytacja bez znaczenia. W ciągu mojego handlu na allegro 3 razy mi się przytrafiła taka sytuacja. Ostatnio klient zwrócił mi sprawny towar mówiąc że jest uszkodzony. To akurat nie problem bo sprzedałem następnej osobie. Ale wcześniej inny klient na 100% uszkodził towar który mu nie pasował i mi go oddał. Ale każdy przypadek jest inny. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.