GumisK 8 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Hej, szukam porady odnośnie domowego internetu. Od wielu lat moim dostawcą jest UPC i jestem z ich usług raczej zadowolony. Jedyną bolączką jest konkretny sprzęt, który dostarcza mi internet do mieszkania. Niemal od początku mam od nich modem/router Thomson TWG870, który już wówczas był urządzeniem z niskiej półki. Teraz tym bardziej, a co gorsza, coraz częściej są z nim kłopoty - zrywa połączenie, trzeba go resetować, bo się wiesza, etc. Nie jestem najlepiej obeznany w takim sprzęcie, toteż proszę o radę, jak najlepiej rozwiązać problem. Czy powinienem: a) Zainwestować we własny sprzęt - jeśli tak, to jaki (ale czy prywatny modem/router będzie w stanie obsłużyć łącze od UPC, czy jest ono zarezerwowane tylko dla urządzeń od nich?) b) Spróbować wydębić od UPC inny (ale czy takie negocjacje mają sens? Czy ewentualne zastępstwo nie będzie też padaką?) c) Dokupić może lepsze anteny do tego przedpotopowego Thompsona (ale wiem, że i jego procesor oraz firmware to lipa, czy to ma sens?) Z góry dzięki za sugestie. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 Tylko opcja b, a jest niemożliwa, c bez sensu, ewentualnie postawić za Thomsone swój własny router a Thompsona niech przestawią w bridge'a. Pomoże jeśli problem jest z częścią radiową więc też nie ma 100% pewności. Cytuj Link to post Share on other sites
marwar 1 Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 Hej, szukam porady odnośnie domowego internetu. Od wielu lat moim dostawcą jest UPC i jestem z ich usług raczej zadowolony. Jedyną bolączką jest konkretny sprzęt, który dostarcza mi internet do mieszkania. Niemal od początku mam od nich modem/router Thomson TWG870, który już wówczas był urządzeniem z niskiej półki. Teraz tym bardziej, a co gorsza, coraz częściej są z nim kłopoty - zrywa połączenie, trzeba go resetować, bo się wiesza, etc. Nie jestem najlepiej obeznany w takim sprzęcie, toteż proszę o radę, jak najlepiej rozwiązać problem. Czy powinienem: a) Zainwestować we własny sprzęt - jeśli tak, to jaki (ale czy prywatny modem/router będzie w stanie obsłużyć łącze od UPC, czy jest ono zarezerwowane tylko dla urządzeń od nich?) b) Spróbować wydębić od UPC inny (ale czy takie negocjacje mają sens? Czy ewentualne zastępstwo nie będzie też padaką?) c) Dokupić może lepsze anteny do tego przedpotopowego Thompsona (ale wiem, że i jego procesor oraz firmware to lipa, czy to ma sens?) Z góry dzięki za sugestie. Witam.Miałem ten sam problem wymienili na nowy bez problemu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4524 Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Hej, szukam porady odnośnie domowego internetu. Od wielu lat moim dostawcą jest UPC i jestem z ich usług raczej zadowolony. Jedyną bolączką jest konkretny sprzęt, który dostarcza mi internet do mieszkania. Niemal od początku mam od nich modem/router Thomson TWG870, który już wówczas był urządzeniem z niskiej półki. Teraz tym bardziej, a co gorsza, coraz częściej są z nim kłopoty - zrywa połączenie, trzeba go resetować, bo się wiesza, etc. Nie jestem najlepiej obeznany w takim sprzęcie, toteż proszę o radę, jak najlepiej rozwiązać problem. Czy powinienem: a) Zainwestować we własny sprzęt - jeśli tak, to jaki (ale czy prywatny modem/router będzie w stanie obsłużyć łącze od UPC, czy jest ono zarezerwowane tylko dla urządzeń od nich?) b) Spróbować wydębić od UPC inny (ale czy takie negocjacje mają sens? Czy ewentualne zastępstwo nie będzie też padaką?) c) Dokupić może lepsze anteny do tego przedpotopowego Thompsona (ale wiem, że i jego procesor oraz firmware to lipa, czy to ma sens?) Z góry dzięki za sugestie. Miałem przez 3 lata dokładnie ten sam szrot od nich i tak samo jak u Ciebie były z nim problemy identyczne jak te które opisałeś + wifi kulało jak pies ze złamaną nogą (transfery po 5Mb/s i ping 150-200, przy łączu 120Mb/s). Zgłaszałem problem kilkukrotnie, a jedyne co robili to restartowali port, kazali zrestartować router, pomagało na chwile i tak w kółko i jeszcze na bezczela konsultanci jak jeden mąż mówili, że co prawda mogą wysłać technika ale jak się okaże wezwanie bezpodstawne to zapłacę za serwis z własnej kieszeni (tak ich widocznie uczą), mając w głębokim poważaniu ich groźby wezwałem technika któremu pokazałem o co chodzi i jak to co cudeńko działa po wifi. Powiedział, że to standard i bez gadania wymienił router na Connect BOXa - też pupy nie urywa ale przynajmniej stabilnie a przez wifi wyciągam teraz ~250Mb/s (łącze 300Mb/s) z kartą w standardzie ac 51. Także nie szczyp się z nimi bo te Thomsony/Technicolory to jeden i ten sam szmelc, który powinni już dawno klientom wymienić - a jak nie pomoże to składaj pisemne wypowiedzenie... Wtedy już nie będzie problemów z niczym - zaczną do Ciebie wydzwaniać i nosić na rękach a nowy modem dostaniesz od ręki - smutne ale prawdziwe, bo normalnie puki klient płaci to zasadniczo - niech się wypcha i płaci dalej - typowe Korpo. Tutaj masz ciekawy artykuł a propo bezpieczeństwa tych modemów i godnej pożałowania wobec tego problemu postawy UPC. https://niebezpiecznik.pl/post/kolejna-powazna-dziura-w-routerach-upc-technicolor-tc7200-i-thomson-twg870/ Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez pendzel_3 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.