urughai 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Witam, mam problem jak w tytule, bardzo blady wydruk lub całkiem nic niema na papierze, choć słychać jak mieli jakby było wszystko ok. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Co sprawdzałeś w związku z tym ? Tusze oryginalne Canona ? Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Moze po prostu atrament jest juz na wyczerpaniu - masz mozliwosc sprawdzic gdzies w oprogramowaniu od Canona szacunkowe poziomy tuszu ? Masz tam jakies opcje czyszczenia/kalibracji drukarki ? Obojetnie czy drukujesz na czarno/bialo czy w kolorze efekt jest ten sam ? Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Tusze zamienniki,prawie pełny poziom tuszu, ale przy testowym wydruku wszystkie kolory, odcienie i linie są prawidłowe. Czerń mocna jak powinna tak samo inne kolory,a jak chce wydrukować jakiś dokument czy obojętnie co innego to lipa. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Probowales przeinstalowac sterowniki drukarki ? Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Tak, pierwsze co to sterowniki odinstalowałem i najnowsze zainstalowane. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Sprobuj jeszcze moze wydrukowac cos z telefonu komorkowego po wifi zeby wykluczyc problem z samym komputerem. Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Teraz to już całkiem zgłupiałem, dokumenty które kiedyś były drukowane i kopie są w pamięci aplikacji drukarki chcąc je jeszcze raz wydrukować drukuje bez problemu, wszystko wyraźne jak powinno. A jak chce coś nowego to kaplica np. chce wydrukować ze strony formularz ze sklepu to na kartce z całego formularza drukuje tylko bardzo niewyraźne logo sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Sprobuj usunac te stare dokumenty z pamieci aplikacji. Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2019 Niestety nic to nie pomogło. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 Pogrzeb w opcjach sterownika lub aplikacji do pdf, może jest włączone oszczędzanie tuszu. Wydruk testowy wychodzi ładnie więc sprzętowo jest wszystko ok, problem leży po stronie oprogramowania. Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Niby w opcjach wszystko ok, nawet dziś zrobiłem nowa czysta instalkę windowsa i wszystkie najnowsze sterowniki i nic to nie dało. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Obojętnie w jakiej aplikacji drukujesz? Czy w jednej konkretnej tylko? A jeśli tak to co to za aplikacja? Cytuj Link to post Share on other sites
urughai 0 Napisano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Drukowałem przez przeglądarke firefox i przez aplikacje dołączoną do drukarki. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 Pobierz jakiś dokument na dysk i wydrukuj przez program do pdf. Polecam Sumatra PDF, ewentualnie Foxit Reader. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.