Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siema.

 

Z "zawodu" (2 technikum) jestem programistą. Często pracuje na dużej ilości otwartych programów. Na moim bieda-monitorze HD 15' jest mi bardzo ciężko ułożyć coś obok siebie żeby było czytelne np. strona internetowa + VS Code, albo chociażby Blender czy SceneBuilder, szkoda gadać...

 

Najprawdopodobniej w lipcu będę kupował nowego kompa. -> Sprawdź produkt w sklepach (oryginalny link usunięty automatycznie na prośbę sklepu do którego prowadził)

 

Poza programowaniem, w wolnym czasie będę grał w nowsze tytuły typu AC: Origins, Sekiro, Dark Souls 3 itp, oglądał filmy oraz siedział przy grafice wektorowej. Dodam że zależy mi na jakości odwzorowanego obrazu - kolory, czerń, kontrast itp - no i wiadomo, będę siedział sporo przy monitorze, po 4-7 godzin więc chce chronić oczy także od strony ekranu.

 

Zastanawiam się nad nim - BenQ EW3270ZL -> Sprawdź produkt w sklepach (oryginalny link usunięty automatycznie na prośbę sklepu do którego prowadził)

 

Ktoś coś wie na temat tego monitora? Jakieś osobiste doświadczenia?

No i ta matryca AMVA+. Trochę o niej poczytałem, i wychodzi na to że jest to połączenie IPS + VA. Tylko jak to się sprawuje w praktyce, kolory są rzeczywiście tak dobre jak na IPS, głębia czerni jak na VA i czy występuje smużenie, jeśli tak to czy zauważalne podczas grania ?

 

Link to post
Share on other sites

A nie myślałeś np o monitorze 21:9 ?? Według mnie dobrym rozwiązaniem dla Ciebei byłby LG 29WK600-W. Posiada wspomniane 21:9, matrycę IPS, 29". Koszt ok 1.2k.

 

Myślałem i stwierdziłem że przecież na takim pomieszczę tyle samo co na 16:9. 

Oba te monitory mają 2560px w poziomie, BenQ jest nawet troche dłuższy. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie