Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Uniwersalny monitor 1440p

amva+ ips 1440p filmy grafika

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 HolyGeek404

HolyGeek404
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 07 kwiecień 2019 - 14:43

Siema.

Z "zawodu" (2 technikum) jestem programistą. Często pracuje na dużej ilości otwartych programów. Na moim bieda-monitorze HD 15' jest mi bardzo ciężko ułożyć coś obok siebie żeby było czytelne np. strona internetowa + VS Code, albo chociażby Blender czy SceneBuilder, szkoda gadać...

Najprawdopodobniej w lipcu będę kupował nowego kompa. -> Sprawdź produkt w sklepach (oryginalny link usunięty automatycznie na prośbę sklepu do którego prowadził)

Poza programowaniem, w wolnym czasie będę grał w nowsze tytuły typu AC: Origins, Sekiro, Dark Souls 3 itp, oglądał filmy oraz siedział przy grafice wektorowej. Dodam że zależy mi na jakości odwzorowanego obrazu - kolory, czerń, kontrast itp - no i wiadomo, będę siedział sporo przy monitorze, po 4-7 godzin więc chce chronić oczy także od strony ekranu.

Zastanawiam się nad nim - BenQ EW3270ZL -> Sprawdź produkt w sklepach (oryginalny link usunięty automatycznie na prośbę sklepu do którego prowadził)

Ktoś coś wie na temat tego monitora? Jakieś osobiste doświadczenia?

No i ta matryca AMVA+. Trochę o niej poczytałem, i wychodzi na to że jest to połączenie IPS + VA. Tylko jak to się sprawuje w praktyce, kolory są rzeczywiście tak dobre jak na IPS, głębia czerni jak na VA i czy występuje smużenie, jeśli tak to czy zauważalne podczas grania ?

• 0

#2 porterneon

porterneon
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 08 kwiecień 2019 - 07:52

Polecam: Monitor Philips 349X7FJEW/00

• 0

#3 HolyGeek404

HolyGeek404
  • Autor tematu
  • Nowicjusz