michu1997 0 Napisano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2019 Witam. Potrzebuje pomocy w wyborze skanera, który będzie mi służył w pracy do skanowania różnego typu dokumentów. Zostałem poproszony przez szefa o malutki research, ale niestety jestem zielony w temacie skanerów. Zależy mi, żeby był jak najprostszy w obsłudze, aby była możliwość połączenia z kilkoma komputerami, no i żeby był mało awaryjny. Co do ceny to myślałem o kwocie +- 350zł, ale wiadomo im taniej tym szef się bardziej ucieszy Myślałem o tym modelu: https://www.skapiec.pl/site/cat/10/comp/104277146 Co o nim myślicie? Z góry dzięki za pomoc! Cytuj Link to post Share on other sites
White_Ghost 77 Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 Do podstawowych zastosowań powinien wystarczyć, w nieco większym budżecie rozglądałbym się za jakimś epsonem np.model V370 z przetwornikiem CCD które działają dosyć fajnie i jakość scanowanych dokumentów jest bardzo dobra. Jednak jest to już wydatek rzędu 550 złotych. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.