tanqueray 0 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Cześć, w listopadzie 2017 roku kupiłam iphone 7, działał bez zarzutu, aż do pewnej soboty, kiedy po prostu mi się wyłączył, na ekranie migało mi cały czas logo jabłka, póki go nie wyłączyłam. Po powrocie do domu i podłączeniu go do kompa telefon się włączył i dalej działał bez zarzutu, później sytuacja się ponowiła dwa razy (wyłączył się, ja go podłączyłam pod kabel, działał). Parę dni później chcąc go użyć zobaczyłam już tylko czarny podświetlony ekran, zaniosłam do serwisu i... no właśnie. Od 3 tygodni mi go naprawiają, dzisiaj dowiedziałam się, że telefon jest nienaprawialny, podobno procesor, co przewyższy koszty zakupu nowego iphona. Zarzucono mi, że używałam nieoryginalnego kabla. Raz faktycznie zdarzyło mi się podładować nieoryginalnym kablem, jednak podłączałam go pod komputer, czy jest możliwość że to faktycznie zepsuło mi telefon? Bo chcę złożyć wniosek w sprawie rękojmi i zastanawiam się czy jest sens? Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Jest sens, bo wciskają kit. Jeśli telefon jest używany zgodnie z przeznaczeniem, nie był zalany, uszkodzony mechanicznie, ładowany oryginalną ładowarką (kabel ma g*no do tego) to muszą uznać. W razie problemów zainteresuj się rzecznikiem praw konsumenta. Edytowane 25 Marca 2019 przez CrisPell 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tanqueray 0 Napisano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) No też myślę w ostateczności o rzeczniku prawa konsumenta. Ale zastanawia mnie jedno, czy jest możliwe żeby w ogóle ładowanie pod laptopem niezależnie od pochodzenia kabla mogło uszkodzić procesor w telefonie? Edytowane 25 Marca 2019 przez tanqueray Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.