Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zepsuty procesor w iphone 7, a rękojmia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tanqueray

tanqueray
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 25 marzec 2019 - 18:56

Cześć,

 

w listopadzie 2017 roku kupiłam iphone 7, działał bez zarzutu, aż do pewnej soboty, kiedy po prostu mi się wyłączył, na ekranie migało mi cały czas logo jabłka, póki go nie wyłączyłam. Po powrocie do domu i podłączeniu go do kompa telefon się włączył i dalej działał bez zarzutu, później sytuacja się ponowiła dwa razy (wyłączył się, ja go podłączyłam pod kabel, działał). Parę dni później chcąc go użyć zobaczyłam już tylko czarny podświetlony ekran, zaniosłam do serwisu i... no właśnie. Od 3 tygodni mi go naprawiają, dzisiaj dowiedziałam się, że telefon jest nienaprawialny, podobno procesor, co przewyższy koszty zakupu nowego iphona. Zarzucono mi, że używałam nieoryginalnego kabla. Raz faktycznie zdarzyło mi się podładować nieoryginalnym kablem, jednak podłączałam go pod komputer, czy jest możliwość że to faktycznie zepsuło mi telefon? Bo chcę złożyć wniosek w sprawie rękojmi i zastanawiam się czy jest sens?


  • 0

#2 CrisPell

CrisPell
  • Nałogowiec

  • 1814 postów
  • 3DMark 06:33476

Napisano 25 marzec 2019 - 19:01

Jest sens, bo wciskają kit. Jeśli telefon jest używany zgodnie z przeznaczeniem, nie był zalany, uszkodzony mechanicznie, ładowany oryginalną ładowarką (kabel ma g*no do tego) to muszą uznać.

 

W razie problemów zainteresuj się rzecznikiem praw konsumenta.


Użytkownik CrisPell edytował ten post 25 marzec 2019 - 19:03

  • 1

PC: AMD Ryzen R5 2600 3.4GHz/4.1GHz 1.3V /\ SPC Fortis 3 /\ 16GB DDR4 3000MHz CL16 /\ Palit RTX 2060 GamingPro OC 6GB /\ MSI B450 Tomahawk /\ GoodRAM IRDM Pro GEN2 240GB+ 2x 1TB /\ Seasonic Focus 550W /\ SPC Gladius GD8 TG ARGB /\ IIyama x2483hsu-b1 "24" FHD (DVI) /\ Windows 10 Pro x64 /\
Laptop: Lenovo Y580 i7 3630QM /\ GTX660M 1Ghz 2GB /\ 8GB 1600Mhz /\ GoodRAM IRDM Pro GEN2 240GB + 500GB HDD /\ Win10 Pro x64 /\
Mobilne: Xiaomi Redmi Note 4 3/32 Black Snapdragon 625, Konsola: PS3 Super Slim CECH4004A 320GB
Muzyczny sprzęt: Integra + Superlux HD330, Diora WS354+Imago Acoustic ima 383 70W+Logitech Bluetooth


#3 tanqueray

tanqueray
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 2 postów

Napisano 25 marzec 2019 - 19:15

No też myślę w ostateczności o rzeczniku prawa konsumenta. Ale zastanawia mnie jedno, czy jest możliwe żeby w ogóle ładowanie pod laptopem niezależnie od pochodzenia kabla mogło uszkodzić procesor w telefonie?


Użytkownik tanqueray edytował ten post 25 marzec 2019 - 19:17

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych