Skocz do zawartości

Recommended Posts

W opisie aukcji byla plyta ze sterownikami ? - jesli tak to sprzedajacy niech Ci ja podesle.

Zawsze mozna tez sciagnac oprogramowanie ze strony Asusa.

Po co Ci plytka z biosem ? Normalnie zakladasz procesor oraz inne komponenty na plycie glownej i instalujesz system.

Link to post
Share on other sites

W opisie aukcji byla plyta ze sterownikami ? - jesli tak to sprzedajacy niech Ci ja podesle.

Zawsze mozna tez sciagnac oprogramowanie ze strony Asusa.

Po co Ci plytka z biosem ? Normalnie zakladasz procesor oraz inne komponenty na plycie glownej i instalujesz system.

Nie, nie było w opisie aukcji. System juz mam na dysku i po podłączeniu nie chciał system wystartować. Czy muszę od nowa system zainstalować? Proszę o mini poradnik bo jestem w tym zielony :D

Link to post
Share on other sites

Niektorzy twierdza ze po zmianie plyty glownej nie trzeba instalowac na nowo systemu - osobiscie twierdze ze w takim przypadku najlepiej zainstalowac Windowsa po prostu od nowa (mniej problemow).

Jak uruchamiasz komputer to co sie wyswietla na monitorze ? Wszystko dobrze podlaczone, wentylatory na procesorze i karcie graficznej sie kreca ?

Podaj tez pelna specyfikacje komputera.

Link to post
Share on other sites

Niektorzy twierdza ze po zmianie plyty glownej nie trzeba instalowac na nowo systemu - osobiscie twierdze ze w takim przypadku najlepiej zainstalowac Windowsa po prostu od nowa (mniej problemow).

Jak uruchamiasz komputer to co sie wyswietla na monitorze ? Wszystko dobrze podlaczone, wentylatory na procesorze i karcie graficznej sie kreca ?

Podaj tez pelna specyfikacje komputera.

Wentylator się nie kręci, zatrzymuje się na tym momencie gdy jest czarny ekran i wypisana specyfikacja ram itd.

 

spec.:

Płyta Główna asus p5k31-vm/3ch

intel duo quad 9400

gefrorce 9400gt

ram 2x2gb hyperx (ok.1000mhz nie wiem dokładnie)

Zasilacz (marki nie znam) 350w

Link to post
Share on other sites