Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zestaw do gier w przedziale 2500-3000

składak 2500 3000 do gier

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 keensi

keensi
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 24 marzec 2019 - 18:43

Hej, przeszukałem trochę forum ale nie znalazłem tematu gdzie byłyby odpowiedzi na wszystkie moje pytania więc tworzę swój. 

Jestem totalnym laikiem i w głowie mi się kręci od różnorodności odpowiedzi w zestawach do tego samego celu, grania.

Cena: Chciałbym zbudować jak najlepszy możliwy sprzęt w przedziale 2500-3000 z wszystkim co trzeba włożyć do skrzynki, jestem gotów podkręcać jeśli sam to ogarnę bo póki co to nie mam bladego pojęcia o co w tym chodzi  :roll:

Zastosowanie: Uniwersalny choć głównie do grania, nie lubię singlów więc nie potrzeba mi sprzętu do wiedźmina na uber, raczej czegoś do gier typu:

Rainbow six siege

League of legends

CS:GO

Cities Skylines

PUBG

Overwatch

A z singli to ciekawią mnie tylko gry pokroju Dark Souls

choć jeśli w tym budżecie da się wykminić coś co udźwignie te nowsze tytuły w fajnych detalach to jak najbardziej  :)

Monitor będzie 1920x1080

Nigdy nie miałem własnego kompa więc nawet się nie zabierałem do samozwańczego wybierania części, potrzebuję chyba poprowadzenia mnie za rękę albo wskazania co będzie najlepsze.  :P

Komputer oczywiście będzie składany przeze mnie z pomocą kumpla więc części będę brał oddzielnie w jak najlepszych cenach, możliwe nawet że poszukam używanych w jak najlepszym stanie.

Plany na zakup to początek maja

• 0

#2 kajtek.

kajtek.
  • yyyyyyyy ?

• 31441 postów

Napisano 24 marzec 2019 - 19:08

Do maja jeszcze może się trochę zmienić. Tutaj jednak też warto sięgnąć po ten wyższy budżet 3000 zł.