Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

 

jeśli chodzi o laptopy, to nie znam się totalnie.

 

Poszukuję laptopa, max. do 2500zł który będzie dobry do zadań typowych dla studenta... czyli wiadomo nic specjalnego

 

 

i żeby można było na nim pograć w jakieś podstawowe gry na steam, nic specjalnego.

 

 

Co najlepszego możecie mi polecić do 2500 zł?

 

Dzięki wielkie za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Witam, nikt nie odpowiada to ja Ci coś doradzę ;)

Z mojej strony mogę Ci polecić Huawei Matebook D , lekki i mobilny lapek , całkiem nieźle wykonany jak na ten przedział cenowy.

Co w środku? Ano mamy tu Ryzen 2500u z zintegrowaną Vegą 8 na której idzie pograć w CS;GO , LoLa  itp, oczywiście nie oczekuj ustawień ultra ale jak na zintegrowaną kartę w tym budżecie to nie ma tragedii ;) Minusem AMD jest energożerność .

Dodatkowo masz tu dysk ssd na złączu m.2 oraz 8gb ram - jak na lapka dla studenta całkiem spoko.

https://www.x-kom.pl/p/457734-notebook-laptop-141-huawei-matebook-d-14-ryzen-5-8gb-256-win10-fhd.html

 

Mógłbym Ci też polecić coś z Intelem i Nvidią ale w tym budżecie jest to Lenovo Ideapad 330 z MX150, który jest zdecydowanie gorzej wykonany niż Huawei .

Edytowane przez rafaello991
Link to post
Share on other sites

Witam, nikt nie odpowiada to ja Ci coś doradzę ;)

Z mojej strony mogę Ci polecić Huawei Matebook D , lekki i mobilny lapek , całkiem nieźle wykonany jak na ten przedział cenowy.

Co w środku? Ano mamy tu Ryzen 2500u z zintegrowaną Vegą 8 na której idzie pograć w CS;GO , LoLa  itp, oczywiście nie oczekuj ustawień ultra ale jak na zintegrowaną kartę w tym budżecie to nie ma tragedii ;) Minusem AMD jest energożerność .

Dodatkowo masz tu dysk ssd na złączu m.2 oraz 8gb ram - jak na lapka dla studenta całkiem spoko.

https://www.x-kom.pl/p/457734-notebook-laptop-141-huawei-matebook-d-14-ryzen-5-8gb-256-win10-fhd.html