Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Chrome nie wczytuje żadnej strony


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NormanBFMV

NormanBFMV
  • Nowicjusz

  • 8 postów

Napisano 18 marzec 2019 - 22:30

Witam, mam problem z przeglądarką Google Chrome, mianowicie odkąd zaktualizowałem windowsa nie wczytuje ona ŻADNEJ strony, ani google.pl ani nic, próbowałem różnych sposobów znalezionych w internecie i nic nie pomogło...
Niby rozwiązaniem jest "przesiadka" na inną przeglądarkę (inne działają bez problemu) ale z Chrome jestem najbardziej zadowolony i do tego przyzwyczajony...

Może mieliście kiedyś podobny problem i znacie rozwiązanie?


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 marzec 2019 - 00:28

Najpierw ją odinstaluj przez dodaj/usuń. Następnie przeszukaj dysk wpisując w okienko wyszukaj, nazwę przeglądarki. Co znajdzie wywal. Kolejny krok, to wejdź w rejestr jako administrator i też każ wyszukać wpisy z nazwą Google Chrome. Usuń wszystko co znajdzie. Potem restart i zainstaluj tą przeglądarkę jeszcze raz. Mnie to kiedyś pomogło...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 NormanBFMV

NormanBFMV
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 8 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 00:53

Najpierw ją odinstaluj przez dodaj/usuń. Następnie przeszukaj dysk wpisując w okienko wyszukaj, nazwę przeglądarki. Co znajdzie wywal. Kolejny krok, to wejdź w rejestr jako administrator i też każ wyszukać wpisy z nazwą Google Chrome. Usuń wszystko co znajdzie. Potem restart i zainstaluj tą przeglądarkę jeszcze raz. Mnie to kiedyś pomogło...

Nadal nic... cały czas wyskakuje komunikat

Ta witryna jest nieosiągalna

Serwer accounts.google.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.
 


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 marzec 2019 - 09:08

Musiało coś zostać w systemie z poprzedniej przeglądarki. Opisałem sposób, który mnie pomógł w podobnej sytuacji...Ile masz dysków ? Sprawdź na wszystkich.


Użytkownik jarrino edytował ten post 19 marzec 2019 - 09:10

  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 NormanBFMV

NormanBFMV
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 8 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 14:22

2 dyski z czego jeden był formatowany i służy jako przechowywalnia instalek, natomiast główny dysk nie ma żadnych śladów po chrome. Najwyżej po prostu przesiądę się na firefoxa, bo żaden sposób jak do tej pory nie działa


  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 marzec 2019 - 19:31

Rejestr też czysty ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 NormanBFMV

NormanBFMV
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 8 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 21:46

Rejestr też czysty ?

tak, szukałem i czyściłem wszystko co znalazło


  • 0

#8 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 21 marzec 2019 - 23:10

Moim zdaniem jednak coś przeoczyłeś...


Spróbuj przy wyłączonym antywirusie...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych