NormanBFMV 0 Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 Witam, mam problem z przeglądarką Google Chrome, mianowicie odkąd zaktualizowałem windowsa nie wczytuje ona ŻADNEJ strony, ani google.pl ani nic, próbowałem różnych sposobów znalezionych w internecie i nic nie pomogło...Niby rozwiązaniem jest "przesiadka" na inną przeglądarkę (inne działają bez problemu) ale z Chrome jestem najbardziej zadowolony i do tego przyzwyczajony... Może mieliście kiedyś podobny problem i znacie rozwiązanie? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 Najpierw ją odinstaluj przez dodaj/usuń. Następnie przeszukaj dysk wpisując w okienko wyszukaj, nazwę przeglądarki. Co znajdzie wywal. Kolejny krok, to wejdź w rejestr jako administrator i też każ wyszukać wpisy z nazwą Google Chrome. Usuń wszystko co znajdzie. Potem restart i zainstaluj tą przeglądarkę jeszcze raz. Mnie to kiedyś pomogło... Cytuj Link to post Share on other sites
NormanBFMV 0 Napisano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 Najpierw ją odinstaluj przez dodaj/usuń. Następnie przeszukaj dysk wpisując w okienko wyszukaj, nazwę przeglądarki. Co znajdzie wywal. Kolejny krok, to wejdź w rejestr jako administrator i też każ wyszukać wpisy z nazwą Google Chrome. Usuń wszystko co znajdzie. Potem restart i zainstaluj tą przeglądarkę jeszcze raz. Mnie to kiedyś pomogło... Nadal nic... cały czas wyskakuje komunikat Ta witryna jest nieosiągalnaSerwer accounts.google.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 (edytowane) Musiało coś zostać w systemie z poprzedniej przeglądarki. Opisałem sposób, który mnie pomógł w podobnej sytuacji...Ile masz dysków ? Sprawdź na wszystkich. Edytowane 19 Marca 2019 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
NormanBFMV 0 Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 2 dyski z czego jeden był formatowany i służy jako przechowywalnia instalek, natomiast główny dysk nie ma żadnych śladów po chrome. Najwyżej po prostu przesiądę się na firefoxa, bo żaden sposób jak do tej pory nie działa Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Rejestr też czysty ? Cytuj Link to post Share on other sites
NormanBFMV 0 Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Rejestr też czysty ? tak, szukałem i czyściłem wszystko co znalazło Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Moim zdaniem jednak coś przeoczyłeś... Spróbuj przy wyłączonym antywirusie... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.