Skocz do zawartości

Kino domowe pod TV i Gramofon, na lata. Pomoc w wyborze...


Recommended Posts

Witam, planujemy z małżonką zakup dobrego kina domowego głównie pod Gramofon i TV. Nie znam się kompletnie na tym, dlatego pytanie kieruję do kogoś kto sie zna i chciałby nam pomóc. Obecnie posiadamy jeszcze proste kino domowe LG (prezent przedślubny) ale z racji lat i czasu, potrzeba by go wymienić na coś porządnego. Jak byłem młody to marki jakie znałem z tej branży to Yamaha, Onkyo, Denon, PIoneer. i to tylko tyle co wiem. Bardzo proszę was o pomoc.

Interesuje mnie zestaw Amplituner plus głośniki z Subwooferem, Bluetooth, i żeby miał w mierę dużo wejść HDMI. Bo syn tez by se Xboxa podpiął pewno....byłem zawsze zwolennikiem głośników stojących, ale z racji tego że głośniki jest ciężko u mnie rozmieścić, rozważam coś nie stojącego. Kwota.... nie wiem za bardzo ale napotkałem ostatnio w sklepie zestaw ONKYO HT-S3800 (nie było możliwości odsłuchu) w kwocie ok €400 i uważam że cena dla nas nie była zaporowa, z kolei jak byłem młody to zestawy z głośnikami drewnianymi (x5) Yamaha lub Denon kosztowały 2600zł jakieś 15 lat temu. więc jak sami czytacie nie mam za bardzo pojęcia z czym to się je i na co zwracać uwagę przy doborze kina domowego. 

w gwoli informacji, obecne "kinko" to LG HT503 i jak na wiekowe kino to gra przyzwoicie.

 

z góry dziękuję za wszelką konstruktywną pomoc.

Link to post
Share on other sites

Obawiam się, że z takim budżetem wiele nie zdziałasz. Są ampli 5.1 za około 1000,- ale bez wejścia gramofonowego. A ceny takich z wejście zaczynają się od 2000,-. Do tego głośniki około 1500,- + sub za około 1000,-. Te ceny to takie rozsądne minimum.

Chyba, że chcesz niby kino, ktore niby gra, to coś tańszego może znajdziesz.

Link to post
Share on other sites