Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Cichy szum zamiast jakiegokolwiek dźwięku.

karta dźwiękowa dźwięk audio problemy z audio gigabyte

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 24 luty 2019 - 13:06

Witam, mam problem z dźwiękiem w komputerze, otóż od jakiegoś czasu (ok dwóch tygodni) w komputerze zamiast dźwięków słychać ciągły nie przerwany szum. Robiłem wiele rzeczy typu:

- Przeinstalowałem sterowniki, z internetu jak i również z płyty dołączonej do komputera

- Wyłączałem wszystkie programy w msconfig

- Szukałem problemu w panelu sterowania 

i wiele wiele wiele innych, obszukałem już wszystkie inne fora i obejrzałem przynajmniej z 20 filmików na youtube i w żadnym nikt nie zdołał mi pomóc, mam nadzieję że znajdzie się dobra dusza która w końcu mnie z tego wyratuje  :rotfl:

Moja karta dźwiękowa (w menedżerze urządeń): Realtek High Definition Audio 


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9886 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 24 luty 2019 - 13:36

Jaki system i czy są wszystkie aktualizacje....To jest karta zintegrowana z płytą główną , podaj jaka to płyta . Jeśli masz punkty przywracania systemu , to wgraj taki przed wystąpieniem tego problemu.
 
 

Spoiler


Użytkownik Wento edytował ten post 01 marzec 2019 - 00:43
Dodano post z drugiego tematu(duplikatu).

  • 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 24 luty 2019 - 13:59

Windows 8.1, tak mam wszystkie aktualizacje, jeśli o płyte jest to Gigabyte H81M-S1


  • 0

#4 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 278 postów

Napisano 24 luty 2019 - 14:07

Jestem dobra duszą, więc pomogę. Ściągnij jakąś wersję live linuxa, nagraj na pendrive lub płytę i odpal. W ten sposób stwierdzisz czy to problem sprzętowy czy programowy.


  • 1

#5 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 24 luty 2019 - 17:01

Mógłbyś objaśnić mi o co dokładnie chodzi w tym programie? nie rozumiem jego działania


  • 0

#6 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 278 postów

Napisano 24 luty 2019 - 17:22

Nagrywasz na płytę/pendrive, bootujesz z danego nośnika.


  • 1

#7 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9886 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 24 luty 2019 - 17:42

Zaglądnij do menadżera urządzeń i obejrzyj dokładnie , czy nie ma gdzieś żółtych wykrzykników .

W podglądzie zdarzeń zobacz czy są jakieś błędy krytyczne , powtarzające się.


Użytkownik jarrino edytował ten post 24 luty 2019 - 17:43

  • 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#8 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3859 postów

Napisano 24 luty 2019 - 19:25

Szum jest słyszalny zarówno na  głośnikach i słuchawkach i bez względu czy na portach tylnego i przedniego panelu?


  • 1

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#9 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 26 luty 2019 - 15:10

Jest tu jakiś jeden, Kontroler magistrali zarządzania systemem, czy to może o to chodzić?

jeśli chodzi o szum to jest słyszalny bez względu gdzie i co podłącze

 

Tutaj link do ss: https://imgur.com/a/Ie22fLj

 

A jeśli o podgląd wydarzeń chodzi, jest tu sporo błędów, zobacz sobie: https://imgur.com/a/GXrZYvD


Użytkownik PrezesZbysiu edytował ten post 26 luty 2019 - 15:19

  • 0

#10 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 278 postów

Napisano 26 luty 2019 - 15:17

Do instalacji:
http://download.giga..._me_8series.exe

http://download.giga...tel_8series.exe


  • 1

#11 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 26 luty 2019 - 15:28

instaluje


W tym co mniej zajmuje wyskakuje komunikat "Kopiowanie plików nie powiodło się"


  • 0

#12 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 278 postów

Napisano 26 luty 2019 - 15:37

Jaka masz revizję płyty? Musisz zobaczyć na laminacie.

 

Edit.

U mnie normalnie się rozpakowuje.


Użytkownik wodego edytował ten post 26 luty 2019 - 15:40

  • 1

#13 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3859 postów

Napisano 26 luty 2019 - 17:39

Co do błędu Service Control Manager to kliknij go dwukrotnie będziesz miał dostęp do pełnego opisu błędu.

"Kopiowanie plików nie powiodło się"
Czy ten komunikat dostajesz w trakcie instalacji czy przy rozpakowaniu archiwum? 
  • 0

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#14 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 27 luty 2019 - 18:51

Błąd ten wyskakuje po rozpakowaniu plików i jak wyskakuje drugie okienko instalacyjne i jak tylko zacznę instalacje,

co do revizji płyty, mógłbyś trochę bardziej po ludzku xD nie orientuję się aż tak

A i po uruchomieniu ponownie komputera już nie mam tych błędów

i chciałbym jeszcze dodać co do tego szumu że jak zwiększam i zmniejszam głośność to szum jakby tak się natęża, w sensie reaguje na to jak zmieniam głośność


Użytkownik PrezesZbysiu edytował ten post 27 luty 2019 - 18:52

  • 0

#15 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3859 postów

Napisano 28 luty 2019 - 00:03

Pierwsze co musisz zainstalować sterownik chipsetu bo od niego zależny jest układ Audio. Wejdź we właściwości sterownika urządzenia z ostrzeżeniem i sprawdź jaki jest kod błędu działania urządzenia. Rewizja płyty nie ma tu znaczenia bo dla wszystkich rewizji jest ten sam sterownik chipsetu Spróbuj jeszcze instalacji ręcznej tzn. po wyodrębnieniu plików z archiwum  masz folder INFUpdate, a w nim plik instalatora sterownika. Utwórz obok instalatora nowy folder i za pomocą Win RAR lub 7z  rozpakuj ten plik exe wskazując nowo utworzony folder. Po wypakowaniu będziesz miał w nim dwa foldery istotne dla instalacji sterownika, a mianowicie folder All i WIN 7. Uruchom menedżera urządzeń dwu klik na urządzenie z wykrzyknikiem po otwarciu okna właściwości klikasz zakładkę sterownik i tu na aplet Aktualizuj sterownik. z kolei w tym oknie wybierasz opcję Przeglądaj mój komputer i w dalszym okienku klik na Przeglądaj i tu kierujesz się do folderu do którego wypakowałeś plik exe i wskazujesz na folder All i zatwierdzasz wybór. Jeżeli z chipsetem jst wszystko w porządku system powinien zainstalować sterownik.


  • 1

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#16 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 278 postów

Napisano 28 luty 2019 - 01:35

Rewizję masz w lewym górnym rogu (tu REV:2.0). Niby instalator powinien rozpoznać rewizję, ale przy wyborze sterowników jest opcja wyboru rewizji.

9204_src.jpg


  • 1

#17 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 28 luty 2019 - 15:39

Zrobiłem jak mowiłeś i urządzenie z wykrzyknikiem zniknęło ale szum jak był tak i jest, a moja reviza to REV:2.1

Użytkownik PrezesZbysiu edytował ten post 28 luty 2019 - 15:40

  • 0

#18 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3859 postów

Napisano 28 luty 2019 - 16:39

Uruchom narzędzie do naprawy plików systemu https://support.micr...orrupted-system

Jak wykonasz czynności jak na stronie wejdź w Menedżer Urządzeń i odinstaluj sterownik karty Realtek  z zaznaczeniem opcji Usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia. Możesz też użyć DriveSweeper w trybie awaryjnym wybierając wszystko co jest związane z Realtek. Uruchom PC ponownie i przejdź do Aktualizacji systemu i kliknij Sprawdź teraz. Jeżeli Windows Update nie wyszuka oprogramowania dla Realteka to wtedy instaluj oprogramowanie ze strony Gigabyte.


  • 0

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#19 PrezesZbysiu

PrezesZbysiu
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 28 luty 2019 - 19:59

To było w narzędziu do naprawy plików: https://imgur.com/a/g0Jet3B

a po usunięciu sterownika i oczyszczeniu DriveSweeperem nic się nie zmieniło


I zainstalowaniu po tym sterowników oczywiście


  • 0

#20 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3859 postów

Napisano 28 luty 2019 - 20:15

Na stronie Microsoftu wybrałeś pozycję Windows 8.1 lub 8? tam masz podane jak uruchomić narzędzie DISM.exe. Sfc znalazł uszkodzone pliki ale nie może ich naprawić w trybie Offline. Masz wykonać w wierszu poleceń cytuję: 

Wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz ENTER:  Wykonanie operacji polecenia może potrwać kilka minut.

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

  • 0

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: karta dźwiękowa, dźwięk, audio, problemy z audio, gigabyte

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych