Skocz do zawartości

Dobry smartfon dla nieobeznanej w technologii dziewczyny :)


Recommended Posts

Cześć!

 

Chciałabym prosić o pomoc w wyborze telefonu do kwoty 2500zł. Posiadam obecnie Galaxy S4, który wiernie służył mi przez 4 i pół roku, niestety jego żywotność dobiega końca. 

Jestem całkowicie zielona jeżeli chodzi o smartfony, a ich dostępna ilość trochę mnie przytłacza :) 

Zależy mi przede wszystkim na tym, aby działał on szybko (pomimo dużej ilości aplikacji) i nie zacinał się już po roku. Jak na typową 23-latkę smartfona użwam ciągle, dlatego przyda się mocna bateria. Jakość ekranu też jest ważna, ponieważ Netflix jest moją aplikacją numer 1 :) Dobry aparat też się przyda. 

 

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą odpowiedź :) 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Cześć Ania,

 

Takie czasy nastały że praktycznie z każdego telefonu powyżej kwoty 1500 zł będziesz zadowolona :)

Tutaj problemem będzie dobór rozmiaru ekranu - bo teraz smartfony bardzo urosły, teraz standard to ekrany węższe i wyższe. Większość smartfonów jest więc 2-3cm wyższa od Twojego Galaxy S4. Czy nie będzie Ci to przeszkadzać?

No ale do rzeczy, pomijając rozmiar.

Według mnie dobrym wyborem będzie Huawei Mate 20, wersja 4/128 GB (kolor Twilight piękny <3). Matryca ma rozmiar 6,53", zajmuje 88% przedniego panelu smartfona, przy wysokości 158 mm x 77,20 mm szer. Smartfon mega wydajny, aparat robi foty bardzo ładne, szczegółowe, wyższa półka. Wykonanie jest również bardzo dobre, korpus aluminiowy + szkło hartowane. Bateria 4000 mAh, pozwoli na ok 2-3 dni działania takiego standardowego, taka pojemność należy do tych większych w smartfonach. Tak więc urządzenie warte swojej ceny.

 

Inna propozycja to Xiaomi Mi Mix 2S, równie wydajny, ma mniejsze rozmiary ale i mniejszą baterię. Można go dostać znacznie taniej, za ok 1700 zł - wersję  6/64 GB. To jest model który nie ma popularnego ostatnio wcięcia - tzw. "Notch". Dla jednych to plus, dla innych minus.