Skocz do zawartości

Komputer do Grafiki 2D/3D 6-7tys


Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera : Grafika 2D, nauka grafiki 3D

  • Maksymalna kwota : 6000zł-7000zł

Kiedy zamierzam kupić komputer? : Powoli zacząć składać

Których części potrzebuję : Wszystkich

Czy będę podkręcać sprzęt? : Jeśli będzie potrzeba

Rozdzielczość mojego monitora i model : brak (chętnie przyjmę propozycję w cenie zestawu lub poza ceną zestawu z zachowaniem zdrowego rozsądku)

Specjalne wymagania : Możliwość sporej rozbudowy kiedy będzie potrzeba (komputer na lata)

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak

Własna propozycja zestawu : zdaje się na wiedzę doświadczonych

Inne : Jestem studentem, głównie grafika 2D. Nauka grafiki 3D jest w planach, więc chciałbym aby komputer uciągną. Czasem jakaś gierka. Odnośnie monitora minimum 27" i dobre odzwierciedlenie kolorów. Retina w Macbooku Pro mi odpowiada. Komputer ma być na lata więc chciałbym aby była możliwość sporej rozbudowy. Czekam na wasze propozycję, proszę o w miarę klarowny język :)

Link to post
Share on other sites

Obudowa be quiet! Dark Base 700 (BGW23)
Procesor Intel Core i9-9900K Octa Core
Płyta główna MSI MAG Z390 TOMAHAWK
Zasilacz Corsair AX760 760W (CP-9020045-EU)
Pamięć HyperX Predator, DDR4, 32 GB,3000MHz, CL15
Dysk SSD Samsung 970 EVO 500GB PCIe x4 NVMe
Chłodzenie wodne Nzxt Kraken X62 v.2 (RL-KRX62-02)
Karta graficzna Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme Core
Dysk Western Digital Red, 3.5'', 1TB

Cena takiego zestawu wyszła na morele 8 328,57 zł bez rabatów i monitora

prosze o odpowiednią modyfikacje aby była możliwość rozbudowy ale cena do 7000tyś max

Edytowane przez stoczek3
Link to post
Share on other sites

Z390 Tomahawk nie uciągnie OC 9900K 

 

https://proline.pl/koszyk/cff561a0 + https://www.ceneo.pl/63124694 i masz 7000 zł. 

Przy czym warto tutaj popracować nad dyskami SSD ale jak nie ma teraz na to funduszy, to dokupić za jakiś czas.