Skocz do zawartości

Problem/Awaria Asus PG279Q, uznana jedna rękojmia.


Recommended Posts

Witam,

 

jakiś czas temu pojawił się w moim IPSie problem przypominający błyski/odświeżanie/paski (widoczne na filmach linki niżej). Monitor wysłałem do x-komu na rękojmie, gdzie opisałem cały problem oczywiście zwrotka, że oni uruchomili go na chwilę i wszystko działa, mimo, że wysłałem im cały opis + linki do filmów, na szczęście wysłali go do asusa na weryfikację, który wymienił matrycę oraz płytę główną. Monitor wrócił do mnie we wtorek 2 dni działał bez problemu, dzisiaj problem wrócił, na troszkę większa skalę, wcześniej błyski były głównie w górnej części monitora obecnie na całej jego powierzchni w losowych miejscach i czasie. 

 

Tutaj opis, mojej diagnostyki przed wysłaniem na pierwszą rękojmie:

Dodam też, testowałem:
Monitor jest podłączony kablem Display port (oryginalny z zestawu), ponieważ tylko wtedy może generować obraz w 144/165hz.
1. sprawdzenie kabla display port, ten sam oryginalny dołączony do monitora kabel podpiąłem do drugiego monitora = brak problemu.
2. do monitora z problemem podpiąłem drugi kabel display port firmy Lindy, problem również występuje.
3. monitor jest podłączony tak jak pisałem, za pomocą kabla DP do karty graficznej MSI GAMING X TRIO RTX 2080TI, w celu weryfikacji działania karty graficznej, podpiąłem monitor do MSI GAMING GTX 970, na obu kartach graficznych problem występuje.
4. Kontaktowałem się z pomocą techniczną producenta firmą Asus, gdzie również przedstawiłem wszystkie moje obserwacje i to, co sprawdzałem + wysłałem filmiki, kazano mi przetestować monitor na domyślnych ustawieniach/po resecie wszystkich opcji w OSD monitora = problem występuje i dostałem informację, że pozostaje mi tylko wysyłka serwisu.
 
+ filmiki z problemem przed wysyłką:
1. link między 18, a 20 sekundą błysk 
2. link między 16, a 18 sekundą błysk
 
Tak jak pisałem monitor działał 2 dni i problem wrócił...
Nagrałem dzisiaj następny film z problemem:
Pierwszy błysk w 1.26 (na środku) drugi 1.41 (góra monitora).
 
 
Może ktoś ma jakieś porady, co jeszcze sprawdzić przed wysłaniem drugi raz na rękojmie, oczywiście jeśli do tego dojdzie to będę chciał odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy. 

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...