yakuzatcz 0 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 Witam, Na wstępie napisze,ze mam internet radiowy,ta sama firma od około 8 lat,problemy z internetem były jedynie na początku współpracy potem wszystko poprawione i nigdy o dziwo żadnych dużych pingów czy utraty pakietów. Od około pół roku zaczęły się problemy,najpierw bardzo wysoki ping w grach,kilka telefonów,wymiana anteny i sprawa załatwiona,ale od dwóch miesięcy granie w jakiekolwiek gry online nie ma sensu,loss skacze od 1 do 20%,pingi są malutkie na serwerach europejskich po 25-40ms (ze sporadycznymi skokami do 100ms)za to loss rzadko kiedy jest na 0%,zazwyczaj wisi po 1% lub skacze jak szalony do nawet do 20% co w grze skutkuje lagiem i cofnięciem do tylu (kto gra i miał kiedyś taki problemem wie o czym mowie-w załączniku zdjęcie z net grapha w grze). System stawiany parę razy na nowo,po drodze nie ma żadnego routera,jestem podłączony bezpośrednio do komputera.Jak podpinam net z telefonu i gram to nie ma żadnego problemu wiec po mojej stronie jest wszystko dobrze. Próbowałem zgłaszać problem lecz operator upiera się ze wszystko jest dobrze,kilka dni temu wymienili znowu antenę,sprawdzili ping i prędkość,które zawsze są dobre i pojechali. Umowa jest tak skonstruowana ze niestety nie opłaca mi się jej zrywać,dlatego chciałem się Was zapytać w jaki sposób,jakimi programami czy czymkolwiek mogę zdobyć dowody które operator będzie musiał uwzględnić i naprawić połączenie albo zerwać umowę za porozumieniem. Zapomniałem napisać prędkość 4/0.5. http://pokazywarka.pl/ovqdba/ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.