Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z Morele.net


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 KnOw3913

KnOw3913
  • Amator

  • 47 postów

Napisano 14 luty 2019 - 11:07

Nie wiem czy wybrałem dobrą kategorię, jak nie to przepraszam, ale mam taki oto problem, kupiłem używaną kartę graficzną RX 580 8gb msi armor oc z gwarancją na Morele.net. Gdy chciałem dodać kartę do swojego konta to żaden numer seryjny nie pasuje, tzn nie wyświetla się że jest poprawny ale też nie wyświetla się że jest zły, tylko strona się odświeża. Nigdzie w internecie nie mogę znaleść rozwiązania. I jedno pytanko jeszcze, wiece może jak działa oddanie na gwarancję w Morele.net? Wystarczy faktura, idzie się do net punktu i co dalej?5a1db0d1763e5abaad2f0db1d017ec60.jpg Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#2 tazik21

tazik21
  • Dyskutant

  • 156 postów

Napisano 14 luty 2019 - 15:32

błąd

Użytkownik tazik21 edytował ten post 14 luty 2019 - 15:50

  • 0

#3 lespak

lespak
  • Dyskutant

  • 189 postów

Napisano 14 luty 2019 - 18:47

próbowałeś tylko przez telefon na apce dodawać czy na pc/laptopie też? jak tylko przez tel. to może nie wyświetla się jakiś komunikat bo go nie obsłużyli?

Użytkownik lespak edytował ten post 14 luty 2019 - 18:48

  • 0

I7 8700K+AsRock Z370 Taichi+G.SKILL 16GB+GTX1080


#4 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3680 postów

Napisano 14 luty 2019 - 23:29

Wystarczy faktura, idzie się do net punktu i co dalej?
  Przy niektórych net punktach mają swój mini serwis i  wykonują pobieżną diagnostykę sprzętu, a jeżeli nie to wysyłają do serwisu przeważnie zewnętrznego i czekasz na odpowiedź. 
  • 0

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#5 KnOw3913

KnOw3913
  • Autor tematu
  • Amator

  • 47 postów

Napisano 14 luty 2019 - 23:41

Przy niektórych net punktach mają swój mini serwis i wykonują pobieżną diagnostykę sprzętu, a jeżeli nie to wysyłają do serwisu przeważnie zewnętrznego i czekasz na odpowiedź.

A nie będzie problemu ze nie jestem pierwszym właścicielem? Bo gdzieś widziałem że ludzie pisali że im nie przyjęli czy coś

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9526 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 14 luty 2019 - 23:50

A nie możesz do nich zadzwonić i zapytać ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3680 postów

Napisano 15 luty 2019 - 00:12

Masz na stronie Morele Regulamin sklepu i tu Reklamacje i zwroty, masz wszystko opisane. Faktycznie problem może dotyczyć adresu wpisanego na fakturze w momencie gdy produkt dotrze na reklamacje do producenta i on uzna produkt do wymiany lub zwrot kasy za produkt. Wówczas będzie kierował się adresem na fakturze. Jeżeli w szczegółowej gwarancji na produkt nie ma zapisu odnośnie zmiany właściciela to twoje obawy są bez zasadne. Jedynym mankament to: Jeśli reklamacja jest składana wysyłkowo serwis odeśle sprzęt na adres z dowodu zakupu na koszt nadawcy firmą kurierską.


Użytkownik lonialomax edytował ten post 15 luty 2019 - 00:28

  • 0

Mobo:  GA-Z170X-Gaming 7 - CPU: i7 6700k@4.6GHz - RAM:16GB G Skill F4-3600C17-4GVK - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych