Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Proces backupu nie dochodzi do końca - crash

crash dysk backup

Najlepsza odpowiedź itcloud , 15 luty 2019 - 22:18

Ok, wszystko się wyjasniło, musiałem wgrac najnowszy sterownik (niby miałem) od Intel Series Sata AHCI Controller czy jakoś tak.

Ale chyba spróbuje tego programu co poleciłeś, rozumiem że w prosty sposób można z płytki potem robić odtwarzanie całych dysków?

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 itcloud

itcloud
  • Dyskutant

  • 162 postów

Napisano 14 luty 2019 - 10:19

Mam dziwny problem, narzędzie veeam backup endpoint nie potrafi wykonać kopii moich dysków, wykrzacza się na partycji E.

 

W skrócie:

 

partycja C, dysk SSD

partycja D, dysk HDD1

partycja E, dysk HDD1

partycja F, dysk HDD1

 

backup, partycja K, dysk HDD2

 

System pracuje mi stabilnie, ale jak odpalę backup, po jakimś czasie, przy dostawaniu się do danych z partycji E pojawia się zwiecha systemu:

 

crash-dysk.jpg

 

(to w górnym lewym rogu to losowa mozajka, czasami ekran stoi w miejscu po prostu) - muszę komputer restartować.

 

Dodam, że wykonywałem chkdsk e: /F /R  i niby wszystko jest ok. Co mogę jeszcze zrobić?

 

System Window7 x64.

 

 

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    0000000000000010
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF880018F80A8
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1


Użytkownik itcloud edytował ten post 14 luty 2019 - 10:24

  • 0

#2 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3946 postów

Napisano 14 luty 2019 - 10:51

Spróbuj innym programem np. AOMEI Backupper. BlueScreen pojawił się w momencie kopiowania czy jest niezależny od wykonywania backupu?


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#3 itcloud

itcloud
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 162 postów

Napisano 14 luty 2019 - 21:21

pojawia sie jak pisalem w momencie backupu, zawsze jak jest 56% i trafia na partycję E. Inny program to nie rozwiązanie problemu.


  • 0

#4 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3946 postów

Napisano 14 luty 2019 - 23:14

Inny program to nie rozwiązanie problemu.
Ale może być pomocne w diagnozowaniu tego problemu, bo BlueScreen BCCode: d1 to problem jakiegoś sterownika który użył nie właściwych adresów tu cytuję:

*Funkcja została oznaczona jako możliwa do wyświetlenia i działała na podwyższonym IRQL (co obejmuje uzyskanie blokady).
*Wywołanie funkcji zostało wykonane dla funkcji w innym sterowniku, a sterownik został rozładowany.
*Funkcja została wywołana za pomocą wskaźnika funkcji, który był nieprawidłowym wskaźnikiem.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#5 itcloud

itcloud
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 162 postów

Napisano 15 luty 2019 - 00:04

Rozumiem, robiłem przed chwilą test na bad sectory i jest idealnie.

Może masz rację, chociaż wcześniej jak miałem inny dtsk HDD2 to backup szedł bez problemu.


  • 0

#6 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3946 postów

Napisano 15 luty 2019 - 00:22

Nie muszą być bad sektory. Może być taki scenariusz, że system zapisał jakiś plik do którego dostęp odbywa się na podwyższonych uprawnieniach i program którego używasz nie potrafi tego przeskoczyć. W Podglądzie zdarzeń może pojawić się błąd takiej treści:

Błąd Usługi kopiowania woluminów w tle: nieoczekiwany błąd podczas badania interfejsu IVssWriterCallback. hr = 0x80070005, Odmowa dostępu.
. To jest często spowodowane przez niepoprawne ustawienia zabezpieczeń w procesie zapisującym lub żądającym.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#7 itcloud

itcloud
  • Autor tematu
  • Dyskutant

  • 162 postów

Napisano 15 luty 2019 - 22:18   Najlepsza odpowiedź

Ok, wszystko się wyjasniło, musiałem wgrac najnowszy sterownik (niby miałem) od Intel Series Sata AHCI Controller czy jakoś tak.

Ale chyba spróbuje tego programu co poleciłeś, rozumiem że w prosty sposób można z płytki potem robić odtwarzanie całych dysków?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych