Skocz do zawartości

Klawiatura mechaniczna do 500zł


Recommended Posts

Hej,

Moja klawiatura membranowa po 6-7latach zaczyna odmawiać posłuszeństwa i czas zmienić ją na coś nowego. Jako, że jesteśmy w dobie klawiatur mechanicznych, to przewertowałem forum w poszukiwaniu propozycji i bardzo dużo osób wskazuje klawiatury firmy Ducky. Nie znam się, na tym kompletnie wnioskuje to tylko z obserwacji. Chciałem kupić hyperx alloy fps pro bądź razer tournament edition v2. Ale po zagłębieniu się w temat ta Ducky będzie chyba lepszym rozwiązaniem za podobne pieniądze.

Reasumując, szukam klawiatury bez numpadów stricte do FPSów. Poziom głośności niema znaczenia bo gram na słuchawkach. Wydumałem sobie "

Ducky One 2 RGB TKL RGB LED Double Shot PBT Mechanical Keyboard

 

https://mechanicalkeyboards.com/shop/index.php?l=product_detail&p=4284

 

Czy to dobry wybór? Mają tak olbrzymią gamę modeli, że nie wiem co będzie odpowiednie a chciałbym znowu kupić klawiaturę na lata.

 

Pozdrawiam,

 

Ewentualnie jakaś podpowiedź co do sklepu? Gdzie nie będę musiał czekać na pre-order do 16.03.2019?

Edytowane przez Po1nter
Link to post
Share on other sites

HyperX Alloy FPS, prezentuje się kiepsko.

https://youtu.be/tpp8zUbbDUs?t=102

Stabilizatory są wyjątkowo "wobbly".

Jest to dosyć nieudolna implementacja na wzór stabilizatorów Costara (sławetny drut), które wymagają lubrykacji i nie kryją fascynacji tudzież admiracji dla solidnego tworzywa PBT - ich praca znacznie się poprawia, po zastosowaniu przyzwoitego setu z tego tworzywa.

Set keycapsów, to standardowe tworzywo ABS, wraz z wyciętymi laserowo legendami - utrzymują się kilka, kilkanaście miesięcy.

 

Rodzimy rynek, prezentuje niesamowicie bogatą gamę mainstreamowych klawiatur, które są jakościową niszą.

Pośród modeli znamiennych producentów, zalecam wyłącznie klawiatury Cooler Mastera z wymierającej serii MasterKeys S/M/L, Pro S/M/L.