Skocz do zawartości

[Chłodzenie] Chłodzenie procesora intel i5 9600k


Recommended Posts

Siemka,

 

Chciałbym zbudować chłodzenie wodne(CL). Budżet to około +-800zł. Fajnie jakby zestaw mógł zawierać białe elementy lub podzespoły, które łatwo będę mógł przemalować na kolor biały :D Jestem totalnie zielony w tym dlatego prosiłbym czy ktoś mógłby stworzyć mi jakiś zestaw ?

 

Dzięki


Zapomniałem dodać, że chłodzenie te będzie w obudowie: corsair carbide 275r

Link to post
Share on other sites

Nie obraź się , ale chcesz składać sam coś ,o czym nie masz zielonego pojęcia ? Moja rada to przede wszystkim o tym poczytać , zapoznać się z podstawowymi zasadami działania i konstrukcji takiego urządzenia. Jak już zdobędziesz tą wiedzę , łatwiej nam będzie odpowiadać na kolejne pytania . I nie bój się , to nie jest kwantowa teoria względności . To są najprostsze zasady fizyki plus wyobraźnia i możliwości twórcy. Można również kupić  taki zestaw już gotowy (za te pieniądze) i montażu dokonać samemu ale i tu potrzebna jest choć podstawowa wiedza. I tu możesz zasypać niektórych doświadczonych pytaniami , jak to wygiąć , przedłużyć , skrócić , połączyć...

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites

Nie obraź się , ale chcesz składać sam coś ,o czym nie masz zielonego pojęcia ? Moja rada to przede wszystkim o tym poczytać , zapoznać się z podstawowymi zasadami działania i konstrukcji takiego urządzenia. Jak już zdobędziesz tą wiedzę , łatwiej nam będzie odpowiadać na kolejne pytania . I nie bój się , to nie jest kwantowa teoria względności . To są najprostsze zasady fizyki plus wyobraźnia i możliwości twórcy. Można również kupić  taki zestaw już gotowy (za te pieniądze) i montażu dokonać samemu ale i tu potrzebna jest choć podstawowa wiedza. I tu możesz zasypać niektórych doświadczonych pytaniami , jak to wygiąć , przedłużyć , skrócić , połączyć...