wodego 1335 Napisano 13 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2019 Call center czyli obsługa telefoniczna klienta, to najniższy szczebel w danej firmie. Więc należy się nastawić na możliwość braku podstawowej wiedzy o produkcie. Oczywiście są też osoby z doświadczeniem, ale jak ktoś ma już doświadczenie, to przenosi się na wyższe stanowisko, a jego miejsce zajmuje... początkujący. Cytuj Link to post Share on other sites
KORGAN 9 Napisano 20 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 (edytowane) Kod który mi przysłali był nieważny. Tak się robi w tym kraju klienta w konia... Edytowane 20 Lutego 2019 przez KORGAN Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 20 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 Ja bym ze złości im nie odpuścił... Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3586 Napisano 20 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2019 W takim przypadku zgłaszasz sprawę do AMD (bo to oni tak na prawdę stoją za promocją, nie sklep) i powinno to zostać rozwiązane. Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1335 Napisano 21 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2019 AMD nic nie pomoże, bo to karta RTX Cytuj Link to post Share on other sites
login1969 218 Napisano 21 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2019 Ja bym ze złości im nie odpuścił... Ale nie chodzi nawet że ze złości,tylko to są realne pieniądze dla niego,przez co zmniejsza się koszt zakupionego komponentu.Jeżeli oczywiście ta gra by go nie interesowała.Sprzedałby legalnie kod najmniej za 100-150 zł,jaka by to gra nie była a przecież zawsze dają kody do najnowszych gier.Sam skorzystałem z takiej promocji kupując mojego GTX 1080 i sprzedałem go później.Kupujący wziął z pocałowaniem ręki i wszyscy byli zadowoleni.Co ciekawe kartę kupowałem na Allegro,oczywiście nową,nie od jakiegoś dużego sklepu internetowego,tylko od nieznanego z nazwy sprzedawcy,tyle że miał bardzo dobre opinie i dosyć długo był użytkownikiem Allegro.Jeszcze karta do mnie fizycznie nie dotarła a kod do gry miałem już na mailu.A tutaj taki Komputronik robi sobie jaja z klienta.Być może myślą sobie,że klientowi się wreszcie znudzi drążyć ten temat i odpuści.Ja bym nie odpuszczał dla zasady i dla realnego zysku. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.