Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Dźwięk nie zgrywa się z obrazem. Windows 10

Desynchronizacja dźwięku

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DonDiego

DonDiego
  • Amator

  • 56 postów

Napisano 03 luty 2019 - 19:49

Witam
Mam problem. Nigdzie w internecie nie znalazłem działającego rozwiązania. Szukam od 2 tygodni.

Na początek mój komputer:
-i5 8500 
GTX 1060 MSI GAMING X
SSD Nmve 240 GB AData
16 GB Ram 2666 MHz

 

Mój problem polega na tym, że podczas oglądania filmów na netflixie (przez przeglądarkę lub przez aplikację) i na Youtubie (na różnych przeglądarkach) oraz na TVP VOD po kilku minutach dźwięk się desynchronizuje z obrazem. Obraz wyprzedza dźwięk. Na netflixie (na przeglądarce i na aplikacji) wystarczy cofnąć film o 10 sekund i synchronizacja powraca, po czym znowu po kilku minutach się rozjeżdża. Na Youtubie dźwięk się desynchronizuje po kilku minutach i nie da się z tym nic zrobić (wyłącznie odśieżenie strony).

Kodecki K-lite (najnowsze). Przeglądarki (Opera, chrome, firefox). Aplikacja Netflix ze skelpu Microsotft.
Windows 10 zaktualizowany. Sterowniki płyty głównej, grafiki, dźwięku też najnowsze. BIOS aktualny.
Problem nie występował od razu po reinstalacji. Zaczęło się tak robić z czasem.

Czy ktoś ma jakieś sensowne wytłumaczenie tego? Jakiś pomysł na naprawę?


  • 0

i5-8500 + Arctic Cooling Freezer 13 Pro || ASUS PRIME Z370-P || 2x8GB HyperX 2666MHz || SSD Adata XPG SX8200 M.2 NVMe 240 GB + SSD Samsung 840 120GB || MSI GTX 1060 6GB GamingX || SilentiumPC Vero M2 600W || Zalman Z11


#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3515 postów

Napisano 03 luty 2019 - 20:06

Zacznij od tego wyczyść ustawienia bios zrób Clear CMOS. Później ustaw bios ponownie, włącz profile pamięci X.M.P i aktywuj potrzebne Ci opcje. 


  • 0

#3 DonDiego

DonDiego
  • Autor tematu
  • Amator

  • 56 postów

Napisano 03 luty 2019 - 21:05

Włączenie profilów pamięci jak na razie pomogło. Przynajmniej na aplikacji netflixa działa. Zaraz testuje następne.

EDIT. Na YT też działa. Wielkie dzięki. Jak dotąd nikt nawet nie zasugerował, że to może być problemem.


Użytkownik DonDiego edytował ten post 03 luty 2019 - 21:32

  • 0

i5-8500 + Arctic Cooling Freezer 13 Pro || ASUS PRIME Z370-P || 2x8GB HyperX 2666MHz || SSD Adata XPG SX8200 M.2 NVMe 240 GB + SSD Samsung 840 120GB || MSI GTX 1060 6GB GamingX || SilentiumPC Vero M2 600W || Zalman Z11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych