Skocz do zawartości

tani komputer do grafiki


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez jakub1t,

Recommended Posts

Dobry wieczór!

Proszę pomóżcie, bo nie znam się na komputerach zupełnie.

Potrzebuję taniego komputera stacjonarnego do grafiki 2d. Chciałabym kupić coś, z czego będzie można normalnie korzystać, ale też nie przepłacić. Albo inaczej: jak za nieduże pieniądze skombinować działający zestaw?

- Budżet: jak najtaniej (max 2,5 - 3 tys. za wszystko)
- Części do kupienia: cały komputer (plus monitor, mysz, klawiatura), nie mam nic
- Czy wliczyć system w cenę: tak
- Zastosowanie: grafika 2d (Affinity Designer), internet, żadnych gier
- Dodatkowe informacje: wi-fi
Czy komputer typu all-in-one to dobra opcja? 
 
Będę wdzięczna za pomoc.
 
 
 
 
Link to post
Share on other sites

Ten aio to będzie miał problem z windowsem, a co dopiero z pracą. Poleasingowy np Dell t3600 okolice 1000zł np. W tej cenie masz 16gb ramu i mocny procesor. Do tego kupujesz dysk ssd, bo pewnie nie będzie, system (jeśli nie ma) i monitor w zależności od potrzeb. To taki pomysł na szybko, bo akurat wczoraj w tej cenie widziałem takiego kompa.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Hahaha, no właśnie. Jak ktoś się nie zna, to wybierze to, co ładnie wygląda. Dlatego wolę zapytać specjalistów. Dzięki za ostrzeżenie.

Wolę kupić nowy komputer, będę się czuła pewniej. W tym przedziale cenowym nie oczekuję cudów, chcę po prostu skompletować zestaw dobrany pod konkretne zastosowanie. Szukać gotowych zestawów, czy kompletować samodzielnie (pomożecie)?

I jeszcze możecie mi doradzić coś w temacie karty graficznej? Czego szukać albo czego unikać?

 

Mogłabym pytać w sklepie, ale nie wiem czy dobrze doradzą.

 

Czy np. taki Dell dałby radę?

https://www.x-kom.pl/p/462902-desktop-dell-inspiron-3670-i3-8100-8gb-1000gb-win10.html

 

Dziękuję za poświęcony mi czas.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites