Skocz do zawartości

Porównanie zestawu PC 2300 zł


Recommended Posts

Witam. Od fanboya wybrałem ten zestaw:

https://www.morele.net/inventory/info/bfc65a7b/?utm_source=smda_conv&utm_medium=Convertiser&utm_campaign=IN_Convertiser

Jako że wszyscy odradzali mi zlecenie zestawu w sklepie komputerowym stacjonarnym, tłumacząc to tym że wcisną mi to co im leży (nie znam się kompletnie). Więc wysłałem ten link do mojego pobliskiego sklepu komputerowego z prośbą o wycenienie takiego zestawu od fanboya u nich, dostałem taki o to kosztorys:

 

PŁYTA GŁÓWNA Płyta główna MSI H310M PRO-D (LGA 1151; 2x DD - 260 zł

PROCESOR Procesor Intel Core i3-8100 BX80684I38100 961 - 600 zł

PAMIĘĆ RAM Pamięć RAM ADATA AD4U266638G19-S (DDR4 UDIMM; - 250 zł

DYSK HDD Dysk HDD Toshiba P300 HDWD110UZSVA (1 TB ; 3. - 190 zł

KARTA GRAFICZNA Asus NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4096MB GDDR5 - 760 zł

ZASILACZ Zasilacz TACENS Mars MPII TACMARS-MPII550 (55 - 140 zł

OBUDOWA Obudowa SilentiumPC Brutus M10 Pure Black SPC - 110 zł

 

Dodatkowo dostałem odpowiedź:

"Niestety karty RX 570/580 nie są dostępne u mojego dostawcy, w zamian
policzona jest karta GTX 1050Ti 4GB."

 

Łącznie 2310 brutto. Jak myślicie? Czegoś innego brakuje prócz windowsa i antywirusa? Jest to gorszy, lepszy zestaw?

PC ma być do internetu, filmu, gier taki domowy użytek...

Link to post
Share on other sites

Zestaw z morele jest prawie dobry, grafikę zmień na wersję z 8gb vram https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-radeon-rx-570-gaming-8g-8gb-gddr5-256-bit-dvi-d-hdmi-3xdp-box-gv-rx570gaming-8gd-4143593/

szybszą pamięć (na tej płycie i tak będą działąć na 2666 MHz ale szybsze pamięci lapiej mieć już na przyszłość) https://www.morele.net/pamiec-patriot-viper-4-ddr4-8gb-3000mhz-cl16-pv48g300c6k-768823/