Skocz do zawartości

Blacklight bleeding Monitor


Recommended Posts

Witam, otrzymałem nowy monitor i odrazu sprawdziłem jak to ma się sprawa z podświetleniem i mam takie coś, według mnie wygląda to kiepsko na innym forum też to usłyszałem, zwracać to czy lepiej zostawić, jest szansa na lepszy model czy gorszy w porównaniu do tego.
Pozdrawiam

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=mbsp48&s=9#.XEJJL1VKiiN

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2v9yo2o&s=9#.XEJJNVVKiiN

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2el79di&s=9#.XEJJO1VKiiN

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/bQCeHxjMkWlJvc87bwRjEEiJwkyYZe

Link to post
Share on other sites

Póki masz czas to oddaj, ja ostatnio kupiłem PG279Q za 3200zł i byłem załamany kolorami, na początku myślałem, że trochę przesadzam ale podczas grania w Ciemne gierki było to uciążliwe, oddałem monitor i siedzę na starym TN, strasznie zraziłem się matrycami IPS, BLB i GLOW to jakaś padaka.

 

Nie zastanawiaj się tylko oddawaj jak masz czas, ogólnie polecam zamawiać przez internet i sprawdzać ja zamówiłem już 3x PG279Q i lipa.... dalej nie mam zamiaru zamawiać, zostaje przy starym.

Link to post
Share on other sites

Hej,monitor to lg29um58 bodajze, a kupilem w xkom placac przelewem a odbior w punkcie, wiecie moze jak wyglada zwrot w takim punkcie, normalnie to cza zgloszenie wyslac potem paczka czekaj na rozpatrzenie i na kase, a w punkcie jak jest oddaje sie sprzet on wypelnia papierki i potem odsyla do centrali dalej aby rozpatrzec zwrot i biora albo nie i czekac na kase? Ktos inny na forum pisal ze tes poszedl do punktu xkom ze zwrotem czegos, pracownik obejrzal wypelnil papierki wszystko git i spytal sie czy zwrot na konto czy gotowka i typek wzial kase i tyle ze 5min doslownie zajelo i juz tak pare razy robil i zawsze tak samo.

Dzieki za odpowiedzi

Link to post
Share on other sites

Spokojnie zamówienie przez internet możesz swobodnie zwrócić w punkcie odbioru. X-kom nie robi problemów. Monitor nie spełnia Twoich oczekiwań, ma taki feler jak wyżej i sprzedawca nie ma nic do gadania. Jeśli będziesz chciał spróbują Ci go wymienić tylko czy inna sztuka będzie lepsza na to nie ma gwarancji. 

Link to post
Share on other sites

Spokojnie zamówienie przez internet możesz swobodnie zwrócić w punkcie odbioru. X-kom nie robi problemów. Monitor nie spełnia Twoich oczekiwań, ma taki feler jak wyżej i sprzedawca nie ma nic do gadania. Jeśli będziesz chciał spróbują Ci go wymienić tylko czy inna sztuka będzie lepsza na to nie ma gwarancji. 

Czy taki stan monitora jak mój można uznać za przeciętny jak na ips i zostawiać czy jest to najgorszy okaz z taką przypadłościa i nie ma co się namyślać i odsyłać. A w przypadku wymiany na nowy to co powinienem zrobić zwrot czy reklamacja i jakie powinny być moje żądania bo nie zbyt się orientuję ,btw  ze zwrotem i reklamacją chyba i tak będę skazany na czekanie tydzień/dwa żeby załatwić cokolwiek, 2tyg mają na rozpatrzenie ale niby w ciągu tygodnia się uwijają napisał pracownik xkomu i maja niby 10dni na odesłanie kasy ale niby w ciągu 3 dni średnio odsyłają chyba że jakieś nie halo jest i cza wyjaśniać.

Link to post
Share on other sites

Na miejscu w punkcie możesz ze sprzedawcą uzgodnić pewne kwestie i nie martw się na zapas bo szkoda zdrowia. Zechcesz zrobić wymianę to umów się ze sprzedawcą tak, że owszem weźmiesz nowy egzemplarz pod warunkiem, że będzie pozbawiany wad obecnego ale jeśli nowy monitor również będzie miał taką samą wadę to zrezygnujesz z zakupów i poszukasz czegoś innego a sklep zwróci Ci pieniądze. Sposób rozliczenia ustalisz na miejscu. Dobrze jest obejrzeć monitor przed zakupem w jakimś sklepie. Ja zwykle tak robię chyba, że danego modelu nie ma w ofercie to ryzyko biorę wtedy na siebie. X-kom nigdy nie robił mi problemów z wymianą, reklamacją czy zwrotem, wszystko załatwione prawie od ręki, gorzej było z innymi sklepami. Trochę grosza u Nich zostawiłem, więc wiem co mówię.   

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

Na miejscu w punkcie możesz ze sprzedawcą uzgodnić pewne kwestie i nie martw się na zapas bo szkoda zdrowia. Zechcesz zrobić wymianę to umów się ze sprzedawcą tak, że owszem weźmiesz nowy egzemplarz pod warunkiem, że będzie pozbawiany wad obecnego ale jeśli nowy monitor również będzie miał taką samą wadę to zrezygnujesz z zakupów i poszukasz czegoś innego a sklep zwróci Ci pieniądze. Sposób rozliczenia ustalisz na miejscu. Dobrze jest obejrzeć monitor przed zakupem w jakimś sklepie. Ja zwykle tak robię chyba, że danego modelu nie ma w ofercie to ryzyko biorę wtedy na siebie. X-kom nigdy nie robił mi problemów z wymianą, reklamacją czy zwrotem, wszystko załatwione prawie od ręki, gorzej było z innymi sklepami. Trochę grosza u Nich zostawiłem, więc wiem co mówię.   

 

 

Ale w przypadku wymiany na nowy ide z monitorem na gwarancję(wymianę)? czy na zwrot(odstapienie od umowy) że spełni moje oczekiwania albo nara i oddawać kase, te ustalenia co do wymiany bez wad,i potem gdyby było to samo to zwrot kasy to ma być ustalone słownie czy na pismie(dowód), co do monitora to nie miałem jak go obejrzeć by musiał by być rozpakowany w sklepie podłączony włączony czarny ekran zero światła i sprawdzanie mało prawdopodobny scanariusz :), a to załatwianie od ręki to że zwracałes coś w punkcie i w 5min załatwiłes np zwrot i dostałes kase, czy załatwiłeś papierki od ręki a na ekspertyze i zwrot kasy normalnie czekałes tydzien/dwa?

Edytowane przez sikiratka111
Link to post
Share on other sites

Zamówienie było przez net i tu masz przewagę. Sklep też chce by klient był zadowolony, dlatego na miejscu w punkcie ze sprzedawcą możesz uzgodnić sposób załatwienia sprawy. Nie musisz niczego odsyłać do serwisu i czekać. Sprzedawca może zamówić Ci taki sam lub inny model monitor na wymianę i poda Ci termin na kiedy on przyjdzie. Na to dostaniesz papier nowego zamówienia i Sam zdecydujesz czy Ci to pasuje czy nie. Monitor można włączyć na sklepie bez problemu, kwestia tego czy są możliwości w salonie ale raczej będą. Co do zwrotu gotówki od ręki to nie zawsze jest tak możliwość bo salon może nie mieć wymaganej kwoty w kasie ale wszystko da się ustalić. Ostatnio załatwiałem w salonie x-kom zwrot laptopa, którego modernizowano o dysk SSD. Laptop był źle złożony i odstawała obudowa, zwróciłem go bez problemu. Dostałem gotówkę i zamówiłem sobie inny, taki jak mi pasował.   

Link to post
Share on other sites

Zamówienie było przez net i tu masz przewagę. Sklep też chce by klient był zadowolony, dlatego na miejscu w punkcie ze sprzedawcą możesz uzgodnić sposób załatwienia sprawy. Nie musisz niczego odsyłać do serwisu i czekać. Sprzedawca może zamówić Ci taki sam lub inny model monitor na wymianę i poda Ci termin na kiedy on przyjdzie. Na to dostaniesz papier nowego zamówienia i Sam zdecydujesz czy Ci to pasuje czy nie. Monitor można włączyć na sklepie bez problemu, kwestia tego czy są możliwości w salonie ale raczej będą. Co do zwrotu gotówki od ręki to nie zawsze jest tak możliwość bo salon może nie mieć wymaganej kwoty w kasie ale wszystko da się ustalić. Ostatnio załatwiałem w salonie x-kom zwrot laptopa, którego modernizowano o dysk SSD. Laptop był źle złożony i odstawała obudowa, zwróciłem go bez problemu. Dostałem gotówkę i zamówiłem sobie inny, taki jak mi pasował.   

No oki ale chyba muszę się na coś powołać, że wchodzę do sklepu i chciałbym wymiany monitor na inny model ponieważ ten posiada wade w postaci blacklight bleeding i wtedy będzie to jako gwarancja prawda, i w razie jak znowu był by zły to rezygnacja z umowy? mnie martwi tylko czas na załatwienie tego wszystkiego, że tak od ręki to może tak nie pość, od pracowinka mailowo dowiedziałem się że więkoszość przypadków zwrotów jest realizowana dopiero po wcześniejszym odesłaniu towaru do ekspertyzy wiesz żeby ustalic jakieś wady które uzytkownik mógł zrobic, i dopiero wtedy odsyłana decyzja i sprzedawca ma 10 dni na odsył kasy, to mnie martwi bo w tym i tym przypadku mogę czekać dobre poł miesiąca, z tego co napisałeś to wygląda tak, że idę do sklepu zwracam towar z przyczyny powyżej , pracownik ogląda monitor wszystko git wypełnia papierki przyjmuje zwrot i wtedy proponuję mi coś lub ja proponuję że chciałbym nowy model bez tej wady, albo zwrot kasy

 

Wszystko zależy czy sprzedawca uzna zwrot, reklamacje na miejscu i wtedy można się dogadać, czy monitor będzie musiał pierw być odesłany na ekspertyze w celu oblukania go, tak mi napisał pracownik że prawdopodobnie tak właśnie będzie.

Edytowane przez sikiratka111
Link to post
Share on other sites

Oj chyba nigdy nie reklamowałeś sprzętu. Sprzęt ma wadę i co Ci tu jeszcze potrzeba w tej kwestii? Idziesz do salonu z zapakowanym sprzętem(komplet wyposażenia). Bierzesz ze sobą paragon, fakturę i tyle. Mówisz, że kupiłeś monitor i nie spełnia on twoich oczekiwań, ma wadę nierównomiernego, przebijającego podświetlania matrycy itd. Sprzedawca zapyta Cię jak chcesz załatwić sprawę. Może obejrzeć sprzęt, który zwracasz, wizualnie ocenić czy nie jest uszkodzony mechanicznie i podłączyć go ale nie jest technicznie przygotowany do tego by stwierdzić czy masz racje czy nie od nośnie reklamacji bo nie jest serwisantem producenta. Jeśli sprzedawca powie Ci np. że wszystkie egzemplarze tak mają to zapytaj go czy jest tego na 100% pewny, bo Ja twierdzę, że nie. Sklep jednak odpowiada z sprzedawany towar i może Ci ułatwić podjęcie decyzji przez wymianę o ile tego chcesz albo odstąpienie od umowy bo zakupu dokonałeś przez internet i nie mogłeś sprawdzić monitora inaczej niż podłączając go w domu. Gdybyś oglądał monitor w sklepie przed zakupem to wtedy sprzedawca mógłby odmówić Ci wymiany lub zwrotu ale w przypadku zakupu przez sieć obowiązują inne przepisy i możesz zwrócić towar bo Ci się np. nie podoba. 

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie właśnie takiego opisu oczekiwałem :), ale co jak sprzedawca, powie że sprzęt musi być odesłany dalej do serwisu aby go sprawdzili i dopiero po sprawdzeniu będziemy mogli rozmawiać o dalszym postępowaniu co robimy z tą sprawą. Może być tak jak piszę czy jesteś pewny że sprzedawca sam sb obejrzy monitor wszystko git i będziemy mogli rozmawiać co robimy dalej.

Link to post
Share on other sites

Gdybyś reklamował towar po upływie 14 dni od zakupu to sprzedawca nie ma obowiązku wymieniać towaru i przyjmować zwrotu. Wtedy pozostaje reklamować towar u producenta. Są sklepy, które wydłużają termin zwrotu towaru powyżej 14 dni np. 21 dni by zachęcić do kupowania w ich sklepie ale to rzadkość. 

Link to post
Share on other sites

To jak pójde żeby mi wymienili na nowy, to od tak poprostu sie zgodzą na to bez wysyłania monitora do serwisu na oględziny na który maja 2 tygodnie aby sprawdzić i przyjąc bądz odrzucić zwrot, reklamację ?, zabiorą stary a w zamian zamówią nowy aby mi przyszedl?

popatrzyłem trochę i myślałem że ciul zostawie nie jest tak źle, ale po oglądaniu ty z pasami na bokach różnica między prawą a lewą stroną widać odrazu, włączyłem yt i zrobiłem zdjęcie telefonem z miarodajnym ustawiniem iso aby czerń była wyraźna i się odróżniała a nie zlewała z resztą i wyszło mi takie coś ;/

 

http://oi68.tinypic.com/34jaz4z.jpg

http://oi64.tinypic.com/fnn1u.jpg

 

Tak może nie jest to jakoś super widoczne ale widać różnicę, na moim samsungu z amoledem to tam dopiero widać jaka jest przepasć widać jak byk że lewa strona jest przejasniona w porównaniu do prawej

Link to post
Share on other sites

Najszybciej jest odstąpić od umowy, dostać kasę na konto i zamówić nowy. Ja dwa razy wymieniałem monitor TN ze względu na to, że raz mi przysłali outlet, a drugi nowy, ale z turbo-bleedem (ekran był szaro-srebrny). Cała operacja trwała ponad miesiąc bo oddawałem na gwarancję. Teraz też kupowałem monitor, ale zrezygnowałem z IPSa na rzecz VA i cała operacja trwała 7 dni roboczych, z których 2 zajęły mi testy pierwszego.

Link to post
Share on other sites

Znalazlem w necie tez sposób z kawałkiem papieru pomiedzy ramke a wyswietlacz nwm czy to pomoze plus największy bleed jest w lewym dolnym rogu ktory rozjasnia lewa strona, dzisiaj zobacze to z papierem i z sciereczka z mikrofibry aby "masowac to miejsce", dam znac czy cokolwiek zadziałało

pomasowac to można drugą osobę :rotfl: oddaj ten monitor, nie kombinuj bo podczas tego twojego "masowania" jeszcze jakies szkody powstana i zwrotu nie bedzie  :menda: 

Link to post
Share on other sites

pomasowac to można drugą osobę :rotfl: oddaj ten monitor, nie kombinuj bo podczas tego twojego "masowania" jeszcze jakies szkody powstana i zwrotu nie bedzie  :menda:

Bardziej mi pasowało by aby mi wymienili na inny model najlepiej bez tej wady bo monitor kupilem na promocji taniej, wiec gdyby mi zwrocili kase to zeby znowu kupic ten sam monitor musiałbym dokładac kase więc ciulowy interes, a tak przy wymianie dostaje monitor bez dopłacania.

Link to post
Share on other sites
Póki masz czas to oddaj, ja ostatnio kupiłem PG279Q za 3200zł i byłem załamany kolorami, na początku myślałem, że trochę przesadzam ale podczas grania w Ciemne gierki było to uciążliwe, oddałem monitor i siedzę na starym TN, strasznie zraziłem się matrycami IPS, BLB i GLOW to jakaś padaka.

 

Nie zastanawiaj się tylko oddawaj jak masz czas, ogólnie polecam zamawiać przez internet i sprawdzać ja zamówiłem już 3x PG279Q i lipa.... dalej nie mam zamiaru zamawiać, zostaje przy starym.

Też tak miałem z tymi IPS, kupiłem Ag271qx i jestem zadowolony, wiadomo kąty oraz odwzorowanie barw gorsze, ale podświetlenie super, żadnych problemów, taki Darksiders 3 wygląda zawodowo.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...