Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zakup zestawu w x-kom + kurier = problem?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evil1337

Evil1337
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 00:24

Witam serdecznie

 

Planuje zakup wybranych częsci do złożenia pełnego zestawu komputera. Mam już wszystko zebrane ale mam obawy co do pewnych sytuacji. Otóż niestety nie mam możliwości odbioru fizycznie z salonu Xkom całego zestawu dlatego muszę skorzystać z dostawy do domu. Problem w tym, że czasami podczas takiego transportu paczka może ucierpieć. 

 

1. Co w przypadku, jeżeli paczka z częsciami będzie miała widoczne wgniecenia / dziury? Czy powinienem mimo wszystko przyjąć paczke i składać komputer?

 

2. Co jeżeli po złożeniu całego komputera coś nie będzie działać?

 

3. Co w przypadku, jeżeli jedna z częsci będzie uszkodzona w postaci oderwanych elementów a ja paczkę już przyjmę?

 

4. Jakie ogólnie nalezy poczynić kroki w przypadku przyjęcia paczki? Czy powinienem nagrać telefonem otwarcie paczki? 

 

Ogólnie chciałbym dowiedzieć się też jakiś rad od osób co zajmują się tym często. 

 

Pozdrawiam serdecznie


  • 0

#2 pawluto

pawluto
  • Gaduła

  • 374 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 10:09

Temat rzeka...

Ogólnie zasada jest jedna - przy odbiorze oglądasz i rozpakowujesz paczkę i masz gdzieś to że kurier czeka.

Najważniejsza rzecz - Sprawdzasz czy wszystko jest zgodnie z zamówieniem - to jest najważniejsze.

reszta jest mniej ważna bo sprzęt jest na gwarancji.

Jeśli jest uszkodzona sporządzasz z kurierem protokół (kurier powinien mieć z sobą ) w którym wpisujesz co jest nie tak z paczką.

Decydujesz czy zwracasz czy nie.

Ogólnie nie ma co się bać przesyłek kurierem bo sprzęt i tak jest na gwarancji wiec nawet jak odbierzesz uszkodzony to i tak zaraz zwracasz go na gwarancji (też kurierem).


  • 1

#3 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 11000 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 13 styczeń 2019 - 10:17

https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8 - przeglądnij tutaj. Co do punktu pierwszego , możesz paczki po prostu nie przyjąć...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#4 Evil1337

Evil1337
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 13:05

Temat rzeka...

Ogólnie zasada jest jedna - przy odbiorze oglądasz i rozpakowujesz paczkę i masz gdzieś to że kurier czeka.

Najważniejsza rzecz - Sprawdzasz czy wszystko jest zgodnie z zamówieniem - to jest najważniejsze.

reszta jest mniej ważna bo sprzęt jest na gwarancji.

Jeśli jest uszkodzona sporządzasz z kurierem protokół (kurier powinien mieć z sobą ) w którym wpisujesz co jest nie tak z paczką.

Decydujesz czy zwracasz czy nie.

Ogólnie nie ma co się bać przesyłek kurierem bo sprzęt i tak jest na gwarancji wiec nawet jak odbierzesz uszkodzony to i tak zaraz zwracasz go na gwarancji (też kurierem).

Tzn na jakie uszkodzenia powinienem zwrócić uwagę? Wówczas zwracam całą paczkę czy tylko 1 rzecz?

Może lepiej by wychodziło aby komputer przyjechał już złożony lecz bez zamontowanej karty graficznej? Podobno z tym są największe problemy.


  • 0

#5 zoltan2

zoltan2
  • Entuzjasta

  • 506 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 13 styczeń 2019 - 13:48

Jeśli paczka nie ma zewnętrznych podstaw do rozpakowania to kurier czekać nie będzie. Kurierzy to trolle, które zrobią Cię w bambuko. Tak więc jak paczka cała z zewnątrz to przyjmij od kuriera i podpisz. I potem najważniejsze... Przy rozpakowywaniu włączasz sobie kamerkę w smartfonie i nagrywasz proces rozpakowania komentując przy tym głosowo. Jest to proste i skuteczne rozwiązanie.
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych