Skocz do zawartości

Asus PG279Q - Krwawiący ekran.


Recommended Posts

Szanowni Państwo,

 

zwracam się z gorącą prośbą o pomoc w sprawie nowo nabytego monitora firmy Asusa PG279Q, który miał powalać jakością ekranu jak i innymi sprawami. Monitor kosztuje obecnie 3,2k, więc to jest nie mały wydatek.

 

Monitor kupiłem 22 grudnia 2018 roku, stacjonarnie w sklepie nie przez internet.

 

Problem jest taki jak widać na zdjęciach podświetlenie monitora jest tragiczne.

 

Orientujecie się jak mam z tym walczyć czy jak wyśle monitor do serwisu czy monitor nie wróci do mnie w takim samym stanie jakim go wyślę ? ewentualnie wróci z mniejszym przebijaniem koloru, i serwis nie będzie widział problemu co do jakości.

 

Ktoś może już z was przerabiał ten temat był w takiej samej sytuacji jak ja ?

 

Monitor jest produkcji Wrzesień 2018r.

 

 

Zdjęcia krwawienia poniżej.

 

https://zapodaj.net/08986481ff9e1.jpg.html

 

https://zapodaj.net/50d8c8f220d8c.jpg.html

Link to post
Share on other sites

Możesz napisać bezpośrednio do Asusa (https://rma.asus-europe.eu/pl) lub zadzwonić i po prostu zapytać. Moim zdaniem muszą to naprawić , więc najpierw się dowiedz , o walce pomyślimy później... Możesz im przesłać te fotografie.

 

Pisałem dzisiaj z Asusem bardzo szybko odpisują na wiadomości, Pan z którym pisałem stwierdził, że monitor można tylko zweryfikować u nich na serwisie co do zdjęć nie chciał się wypowiadać, mogą ocenić tylko po podpięcia do monitora filtra, wtedy zweryfikują czy łapie się w "normach".

 

 

Na dalsze moje dopytywanie czy jest taka możliwość, że mój monitor łapie się w ich normy i nie zrobią z tym nic dostałem odpowiedź następującą, "Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć jednoznacznie."

Link to post
Share on other sites

Kolega napisał wszystko. Oddawaj na gwarancję, nie ma wyjścia. Nawet jakbyś zamawiał przez neta to za wiele czasu już minęło od zakupu. Swoją drogą monitory zawsze polecam zamawiać przez stronę z ew. odbiorem w sklepie. No i sprawdzać bo wciskają buble z BLB, albo outlet.


Lepiej będzie wysłać to przez sklep który mam blisko domu niecały 1km czy wezwać kuriera i bezpośrednio do Asusa ?

Przeczytaj warunki gwarancji czy masz door to door, bo sklep ma określony czas na odesłanie do producenta, potem producent na naprawę. Polecam wysłać bezpośrednio do ASUSa bo przez sklep czasem może to trwać ponad miesiąc. Wiem z własnego doświadczenia :/

Link to post
Share on other sites

Napisz jak umiesz, to nie ty masz być ekspertem.

 

Ale nie spodziewałabym się zbyt wiele, to bardzo powszechny problem z IPSami Asusa. TNki mają spoko, ale praktycznie każdy panel IPS od Asusa jaki widziałam na oczy miał poważny problem z backlight bleed, już Acer/AOC radzi sobie lepiej, Dell to już w ogóle. Pewnie ci wymienią, dla świętego spokoju, ale następny, który dostaniesz nie będzie dużo lepszy.

Link to post
Share on other sites

Odpuść sobie model Della S2716DG mają słynny fatalny problem z bandingiem (zjawisko degradacji przejść tonalnych)

 

Mniej więcej tak to wyglądahttp://s6.ifotos.pl/img/IMG0119jp_qenpnqn.jpg

 

 

i ogólnie dupiaste kolory, jak to w TNce.  Powodzenia w szukaniu dobrego IPSka albo VA :)

Edytowane przez serafin1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...