Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Asus PG279Q - Krwawiący ekran.

PG279Q

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Silintierka

Silintierka
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 10 styczeń 2019 - 17:23

Szanowni Państwo,

 

zwracam się z gorącą prośbą o pomoc w sprawie nowo nabytego monitora firmy Asusa PG279Q, który miał powalać jakością ekranu jak i innymi sprawami. Monitor kosztuje obecnie 3,2k, więc to jest nie mały wydatek.

 

Monitor kupiłem 22 grudnia 2018 roku, stacjonarnie w sklepie nie przez internet.

 

Problem jest taki jak widać na zdjęciach podświetlenie monitora jest tragiczne.

 

Orientujecie się jak mam z tym walczyć czy jak wyśle monitor do serwisu czy monitor nie wróci do mnie w takim samym stanie jakim go wyślę ? ewentualnie wróci z mniejszym przebijaniem koloru, i serwis nie będzie widział problemu co do jakości.

 

Ktoś może już z was przerabiał ten temat był w takiej samej sytuacji jak ja ?

 

Monitor jest produkcji Wrzesień 2018r.

 

 

Zdjęcia krwawienia poniżej.

 

https://zapodaj.net/...1ff9e1.jpg.html

 

https://zapodaj.net/...220d8c.jpg.html


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9755 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:04

Absolutnie oddawaj na gwarancję. Mam pytanie , czy to w jakiś sposób przenosi się na jakość obrazu ? Jeśli nie , to faktycznie mogą nic nie zrobić...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 Silintierka

Silintierka
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:11

Tak, przenosi się na jakość obrazu podczas oglądania filmów lub grania w gry które dominują czarnymi kolorami. Co robić w przypadku w którym serwis nie będzie widział problemu ? jak z nimi walczyć ?


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9755 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:22

Możesz napisać bezpośrednio do Asusa (https://rma.asus-europe.eu/pl) lub zadzwonić i po prostu zapytać. Moim zdaniem muszą to naprawić , więc najpierw się dowiedz , o walce pomyślimy później... Możesz im przesłać te fotografie.


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 Silintierka

Silintierka
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:34

Możesz napisać bezpośrednio do Asusa (https://rma.asus-europe.eu/pl) lub zadzwonić i po prostu zapytać. Moim zdaniem muszą to naprawić , więc najpierw się dowiedz , o walce pomyślimy później... Możesz im przesłać te fotografie.

 

Pisałem dzisiaj z Asusem bardzo szybko odpisują na wiadomości, Pan z którym pisałem stwierdził, że monitor można tylko zweryfikować u nich na serwisie co do zdjęć nie chciał się wypowiadać, mogą ocenić tylko po podpięcia do monitora filtra, wtedy zweryfikują czy łapie się w "normach".

 

 

Na dalsze moje dopytywanie czy jest taka możliwość, że mój monitor łapie się w ich normy i nie zrobią z tym nic dostałem odpowiedź następującą, "Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć jednoznacznie."


  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9755 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:44

Nie zastanawiaj się tylko wysyłaj na gwarancję...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 Silintierka

Silintierka
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 10 styczeń 2019 - 18:51

Lepiej będzie wysłać to przez sklep który mam blisko domu niecały 1km czy wezwać kuriera i bezpośrednio do Asusa ?


  • 0

#8 czorcik696

czorcik696
  • Bywalec

  • 131 postów

Napisano 10 styczeń 2019 - 19:00

Kolega napisał wszystko. Oddawaj na gwarancję, nie ma wyjścia. Nawet jakbyś zamawiał przez neta to za wiele czasu już minęło od zakupu. Swoją drogą monitory zawsze polecam zamawiać przez stronę z ew. odbiorem w sklepie. No i sprawdzać bo wciskają buble z BLB, albo outlet.


Lepiej będzie wysłać to przez sklep który mam blisko domu niecały 1km czy wezwać kuriera i bezpośrednio do Asusa ?

Przeczytaj warunki gwarancji czy masz door to door, bo sklep ma określony czas na odesłanie do producenta, potem producent na naprawę. Polecam wysłać bezpośrednio do ASUSa bo przez sklep czasem może to trwać ponad miesiąc. Wiem z własnego doświadczenia :/


  • 0

#9 isbazaj

isbazaj
  • Fanatyk

  • 631 postów

Napisano 10 styczeń 2019 - 19:15

Ja swego czasu wymieniłem kilka sztuk, totalna tragedia. Pozbyłem się kupiłem della 

 
  • 0

PC // ASUS ROG Maximus XI Gene Z390 // i9-9900K 4,8GHz // Dark Rock 4 Pro // Seasonic PRIME 650W Platinum //  Fractal Design Define Mini C // G.Skill Trident Z Series 32GB  3600MHz // EVGA GeForce RTX 2080 XC Ultra // Creative GigaWorks T20 Series II // ASUS ROG Strix XG32VQ // Samsung PRO 960 2TB

Laptop Clevo P870dm3-g, 17.3" 4K IPS G-Sync, GPU GTX 1080, CPU i7-7700K 4,5GHz (OC 5GHz), RAM 32GB 3000MHz, Samsung EVO 860 , SSHD 2TB Seagate FierCuda

 

 


#10 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9755 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 styczeń 2019 - 19:58

Jak jest gwarancja sprzedawcy , to asus może nie przyjąć. Może lepiej pokonać ten 1km i się dowiedzieć...?


  • 1

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#11 Silintierka

Silintierka
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 11 styczeń 2019 - 13:14

Jutro po godzinie 19 będę w sklepie i napisze jak się potoczyła sprawa. 


Możecie mi doradzić co mam wpisać dokładnie w powód reklamacji ? nie chce tego opisać prostym językiem.


  • 0

#12 iamnotreal

iamnotreal
  • Pasjonat

  • 857 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 11 styczeń 2019 - 15:04

Napisz jak umiesz, to nie ty masz być ekspertem.

 

Ale nie spodziewałabym się zbyt wiele, to bardzo powszechny problem z IPSami Asusa. TNki mają spoko, ale praktycznie każdy panel IPS od Asusa jaki widziałam na oczy miał poważny problem z backlight bleed, już Acer/AOC radzi sobie lepiej, Dell to już w ogóle. Pewnie ci wymienią, dla świętego spokoju, ale następny, który dostaniesz nie będzie dużo lepszy.


  • 0

i7-8700K + Macho rev. B | TUF Z370-PRO | 2x 16GB@3200MHz DDR4 | GTX1080ti EVGA FTW3 Hybrid | Plextor SSD 1TB NVMe + 850 Pro 512GB + Iridium Pro 240GB | WD Black 4TB + WD Gold 4TB | Prime Ultra 650W | Define R4 | GMMK Kailh box whites | SS Rival 700 | Acer XB270HU + B276HU | Intuos Pro M | HTPC: i5-4590 + Kraken x42 | B85I | 2x 8GB@1600MHz DDR3 | GTX970 ITX Gigabyte | Plextor M6 Pro 512GB | WD Blue 2TB | G450M | Elite 110 | Samsung HDTV | Aula TKL | SS Rival 100 | 2x Steam controller| PS4 Pro + Xim Apex | Xiaomi Air 13 | Oneplus 6T

 


#13 serafin1

serafin1
  • Entuzjasta

  • 534 postów

Napisano 11 styczeń 2019 - 21:34

Odpuść sobie model Della S2716DG mają słynny fatalny problem z bandingiem (zjawisko degradacji przejść tonalnych)

 

Mniej więcej tak to wyglądaIMG0119jp_qenpnqn.jpg

 

 

i ogólnie dupiaste kolory, jak to w TNce.  Powodzenia w szukaniu dobrego IPSka albo VA :)


Użytkownik serafin1 edytował ten post 11 styczeń 2019 - 21:34

  • 0

#14 Silintierka

Silintierka
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisano 14 styczeń 2019 - 11:33

Oddałem Monitor na zasadzie bezpiecznego zakupu w RTV Euro Agd, powiedziałem że nie korzystałem z niego tylko, że stał i był nie udanym prezentem. Miałem 30 dni na zwrot.


Użytkownik Silintierka edytował ten post 14 styczeń 2019 - 11:34

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PG279Q

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych