Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej. Pomóżcie mi wybrać następcę za mojego Plextora. Budżet do ok 300zł

Płyta: Asrock Z87 Extreme4

Znalazłem taki czy pasuje do tej płyty? Czy jest coś lepszego?

Może kupić większą pojemność tyle że nie znam się na tym ile maksymalnie obsługuje ta płyta.

Na dysku będzie Windows 7 64bit i gra Warface i Flight Simulator X

 

 

Crucial 240GB 2,5" SATA SSD BX500

 

Co polecacie do mojego zestawu?

Edytowane przez dinokajman
Link to post
Share on other sites

Zdecydowałem się na dysk SSD IRDM 480GB. One chyba sprzedawane są bez kabli czy to prawda? Czy gdy odepnę mojego plextora to mogę tymi samymi kablami podłączyć ten irdm? Czy trzeba jakieś inne lepsze kable kupić? Znacie gdzieś miejsce z promocją na ten dysk bądź czy ktoś ma do oddania jakiś kod promocyjny?

Link to post
Share on other sites

Jeszcze zapytam. Zawsze mi dyski podłączał kolega bo nie miałem doświadczenia. Tym razem chciałbym spróbować sam więc proszę o pomoc. Czy po zamianie dysków ssd i podpięciu nowego będzie on gotów do instalacji systemu? Czy muszę ustawić go jako bootowalny w biosie?  Jeżeli muszę wykonać jakieś czynności to napiszcie proszę co i w jakiej kolejności i na co uważać żeby nie zepsuć. Zaznaczę jeszcze że na nowym ssd będzie system a mam jeszcze hdd tam są programy i gry. Dziękuję za pomoc.

Edytowane przez dinokajman
Link to post
Share on other sites

Normalnie po podpieciu nowego dysku wchodzisz do biosu i ustawiasz bootowanie w pierwszej kolejnosci z napedu dvd (zakladam ze masz Windowsa 7 na plycie), nastepnie drugi w kolejnosci wlasnie ten nowy SSD.

Jeszcze przed instalacja systemu sprawdz czy masz ustawione AHCI w biosie dla tego SSD.

W razie czego masz wszedzie mnostwo poradnikow co jak zrobic - sama instalacja to nic trudnego :)