Skocz do zawartości

RTX 590 Relive tryb Silent jak ustawić pomoc !


Recommended Posts

Witam kupilem sobie ostatnio karte RX590 wlozylem do kompa wlaczylem gre i zauwazylem , ze karta mega glosno chodzi przy obciazeniu jest to uciazliwe , zaznacze iz jestem slabym informatykiem i malo wiem .... Dzisiaj po kolejnym wpisaniu w google pytania "Co zrobic by komputer chodzil cicho" wyswietlil mi sie artykul a tam zdanie : otrzymało wydajny system chłodzenia, backplate oraz porządną sekcję zasilania (6+8-pin), aczkolwiek kultura pracy pozostawia trochę do życzenia. Karta posiada Dual BIOS - ''pierwszy profil nazwany OC oznacza niemiłosierny wręcz hałas (~2700 RPM) i dezaktywację trybu pasywnego w spoczynku lub podczas niewielkiego obciążenia, ale zyskujemy wtedy niskie temperatury rdzenia. Profil Silent to natomiast cicha praca (~1350 RPM) i aktywacja trybu pasywnego, ale temperatury dalekie od satysfakcjonujących " i teraz zaswiecila mi sie lampka w glowie kurde da sie przyciszyc ta karte ale musze wlaczyc jakiegos wallmarta czyt cos takiego w programie Karty .... dobra dokopalem sie i na wstepie czytam regulamin i widze regulke , ze jak bede cos zmienial w tych suwakach i cos zepsuje to strace gwarancje i tutaj moje pytanie czy to naprawde tak jest , a drugie dlaczego w programie od samego radeona jest opcja podkrecania chyba sie czesto karty czy inne rzeczy od tego nie psuja nie ? === Ostatnie moje pytanie jak poprzesuwac te suwaki i jest ustawic aby miec ten tryb Silent i cicha karte ale wieksze temperatury ? - I czy moze ktos mi przetlmaczyc co dany suwak zonacza? bo malo mi to mowi . Sory za pisanie ogolne ale juz tak mam na forach. Z gory dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam i zycze miego Piatku . :)  Ewentaulnie prosze o jakas fotke jak ustawic te paski i to wszystko aby miec ten Silent dziekuje : )

Link to post
Share on other sites

https://www.purepc.pl/karty_graficzne/amd_radeon_rx_590_vs_nvidia_geforce_gtx_1060_test_wydajnosci?page=0,22