ayakashi909 25 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Witajcie, mam pewien dylemat odnośnie mojego nieszczęsnego telefonu. Wziąłem sobie Samsunga Galaxy s8 na raty w styczniu, przy aktualizacji oprogramowania i jednoczesnym ladowaniu telefonu przy krawedzi pękl mi wyświetlacz i się rozlal (nie, telefon nawet ani razu mi nie upadł ani w nic nie uderzył),stalo się to na oczach moich i mojej dziewczyny, no ale przecież sklep w to nie uwierzy, odeślą z kwitkiem jako uszkodzenie mechaniczne... Więc ten temat olałem, ale prawie po roku spierniczylo się w nim prawie wszystko ;/ Bateria trzyma do 53% poczym nagle się zeruje, aparat nie łapie ostrości, widać na białym tle różowa poswiate, bionetria działa jak chce i telefon niesamowicie sie muli. Uprzedzam pytania, nie mam żadnych gier, z telefonu korzystam do słuchania muzyki, kontaktu, przeglądania internetu. Mam może z 6 aplikacji ściągniętych poza systemowymi. Telefon zakupiłem w RTVEUROAGD na opcję ratalna. Teraz pytanie jak ta cholere zareklamować, żeby uznali mi reklamację i naprawili wszystko poza wyświetlaczem? W to nie uwierzą, a mam głupie przeczucie, że wszystko będą chcieli zwalić na uszkodzenie mechaniczne... Jakoś tak mi szczęście dopisało, że jak do tej pory nic nie musiałem reklamować i nie wiem co mam z tym fantem zrobić. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
xiveris 20 Napisano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 Nie wiem jak Samsung. Ale z 2 lata temu padł mi głośnik w Motoroli. Ekran miałem dosyć mocno pekniety. Wysłałem na gwarancje jako uszkodzenie głośnika, wymienili też wyświetlacz. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.