Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z reklamacją karty graficznej.

reklamacja gwarancja karta graficzna

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymonstrum

szymonstrum
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 30 grudzień 2018 - 23:51

Witam, w wiosnę 2016 roku zakupiłem kartę graficzną (Asus RX470 4gb) w sklepie Komputronik. Po zaledwie miesiącu zaczęły się pierwsze problemy. Obraz nagle znikał i pomagał tylko restart zasilacza. Postanowiłem dać na gwarancje. Po 1,5 tygodnia otrzymałem kartę, w której nie stwierdzili usterki. Kilka dni używałem jej i znowu ten sam problem. Postanowiłem kolejny raz dać na gwarancje i znowu nie stwierdzili usterki. Dopiero za trzecim razem odesłali kartę z opisem "naprawiono" . Myślałem, że w końcu znaleźli usterkę i wszystko będzie ok ale oczywiście nie jest ok bo problem nadal ten sam. Uprzedzając pytania to przez 2 lata wymieniłem wszystkie części w komputerze, więc jest to na 100% wina karty.

Czy mogę coś zrobić, żeby odzyskać pieniądze za tę kartę lub po prostu wymienili ją na nową? Za pierwszym razem jak składałem wysyłałem kartę na gwarancję to dodałem, że chciałbym wymiany na nową lub zwrotu pieniędzy. Już po kilku dniach otrzymałem pismo od komputronika, że nie mogą spełnić moich żądań i będę naprawiać kartę. 

 

Z góry dziękuję za pomoc :)!


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9951 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 31 grudzień 2018 - 00:01

Jest regulamin "komputronika",więc najpierw się z nim DOBRZE zapoznaj... Przewody też wymieniałeś ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 02:12

Już od dawna męczę się z tym problemem i tak wymieniłem przewody. Kompa podpiąłem bezpośrednio do gniazdka w ścianie i wymieniłem kabel DVI na HDMI. Nic nie pomaga. Podczas pobytu karty na gwarancji korzystałem z integry. Żadnego problemu nie miałem.
  • 0

#4 ADR15

ADR15
  • ADR

  • 1326 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 02:15

sprawdz jak dasz radę na innym kompie


  • 0

#5 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 02:26

W regulaminie Komputronika znalazłem takie coś:
"Jeśli Klient zażąda obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy Komputronik S.A.
ma prawo odmówić spełnienia żądania Klienta, proponując niezwłoczną i
niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta wymianę Produktu
wadliwego na wolny od wad albo usunięcie wady, chyba że Produkt był już
wymieniony lub naprawiany albo mimo reklamacji nie został wymieniony na
wolny od wad lub wada nie została usunięta.
13. W przypadkach niewymienionych w ust. 12 Komputronik S.A. ma prawo odmówić
spełnienia żądania Klienta w ramach roszczeń z tytułu rękojmi jeżeli żądanie jest
niemożliwe do zrealizowania albo wymagałoby nadmiernych kosztów. W takich
sytuacjach Komputronik S.A. zaproponuje Klientowi inne rozwiązanie."

Czy to znaczy, że mogę chcieć zwrotu pieniędzy? Za pierwszym razem odmówili zwrotu pieniędzy i napisali, że będą naprawiać ale nie naprawili i odesłali.

sprawdz jak dasz radę na innym kompie


Od czasu kiedy kupiłem kartę wymieniłem wszystko oprócz odbudowy. Wiosną tego roku kupiłem nowego procka, płytę i ram, a miesiąc temu dysk SSD. Zasilacz wymieniłem kilka miesięcy po zakupie karty bo myślałem, że to on jest winowajcą.
  • 0

#6 ADR15

ADR15
  • ADR

  • 1326 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 02:31

Też tak dawno temu miałem, oddawałem kartę na gwarancję, a to jednak nowy zasilacz świrował. Jak możesz sprawdź na innym komputerze , jak będzie to samo to im to nagraj.


  • 0

#7 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 02:38

Niestety nie mam drugiego kompa i nie też od kogo pożyczyć. No ale żeby oba zasilacze wariowały? Wcześniej miałem Corsair vs550, a teraz mam SilentiumPC Vero L1 600w.
  • 0

#8 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9951 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 31 grudzień 2018 - 11:01

Próbowałeś na starszych (sporo) sterownikach ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#9 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 13:28

Próbowałeś na starszych (sporo) sterownikach ?

Próbowałem na sterownikach z płyty, ze strony Asusa i AMD. Najstarsze mam na płycie bo są z 2016 roku. Nic nie pomaga. W tym przypadku wina leży po stronie sprzętu, a nie po stronie softu. Tylko własnie tu mam problem. Jak mogę odzyskać pieniądze lub otrzymać nowy sprzęt? Podczas ostatnie reklamacji usterka została stwierdzona ale problem nadal jest. Może jakiś zapis prawny jest co mi pomoże?


  • 0

#10 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9951 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 31 grudzień 2018 - 13:56

https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8 - poczytaj...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#11 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Wlazł kotek na płotek...

  • 1223 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 31 grudzień 2018 - 14:56

Czy to znaczy, że mogę chcieć zwrotu pieniędzy?


Ponieważ kupiłeś kartę na wiosnę 2016, to nie możesz już nic żądać od Komputronika, bo minął 24-miesięczny okres na zgłaszanie roszczeń.
  • 0

Już nie gram w gry. Nie chce mi się :) Teraz jestem kinomaniakiem 8-)


#12 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 14:58

Ponieważ kupiłeś kartę na wiosnę 2016, to nie możesz już nic żądać od Komputronika, bo minął 24-miesięczny okres na zgłaszanie roszczeń.

Przepraszam, pomyłka... kartę kupiłem jesienią 2016. Mój błąd.


  • 0

#13 achilles541

achilles541
  • Amator

  • 26 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 17:44

A czy ta karta nie posiada przypadkiem 36 miesięcznego okresu gwarancji bezpośrednio u producenta (na taką informację natknąłem się na stronie asusa).

Proponuję nagrać film z zaistniałej sytuacji a następnie odezwać się w tej sprawie bezpośrednio do producenta.


  • 0

#14 szymonstrum

szymonstrum
  • Autor tematu
  • Amator

  • 36 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 17:56

A czy ta karta nie posiada przypadkiem 36 miesięcznego okresu gwarancji bezpośrednio u producenta (na taką informację natknąłem się na stronie asusa).

Proponuję nagrać film z zaistniałej sytuacji a następnie odezwać się w tej sprawie bezpośrednio do producenta.

Już to zrobiłem. Odpisali mi, że muszę złożyć reklamację u sprzedawcy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, gwarancja, karta graficzna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych