Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Składany komputer dla grafika 3D.

komputer grafika 3d składany komputer

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 webur

webur
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 30 grudzień 2018 - 21:17

Cześć. Grafiką komputerową zajmuję się od 2 lat i pasuje mi się przenieść z laptopa na (nareszcie) coś dobrego. Chodzi tu o komputer stacjonarny, najlepiej składanka. Wszystkich części nie kupię od razu więc komputer nie jest na "już". Próbowałam stworzyć jakieś zestawy ale jestem zupełnie zielona w tym. Moją prośbą do was jest podanie mi przykładowych zestawów do 7-8 tysięcy, w miarę możliwości tańszych. Generalnie zajmuję się grafiką 3d, największą wadą mojego laptopa jest strasznie długi czas renderingu, więc chciałabym uwzględnić w komputerze szybkość działania i w miarę dużą pojemność. Nie mam żadnych części z poprzedniego komputera, monitora i windowsa też nie mam więc wiem, że cena, którą podałam się zwiększy  :P

Podam kilka podzespołów, nad którymi się zastanawiałam:

Procesor: AMD Ryzen 7 2700X   1460 zł 

Karta graficzna: Palit GeForce GTX   1303 zł

Pamięć RAM : Crucial DDR4 Sport LT 16GB   599 zł

Tak jak już mówiłam, nie znam się na składaniu komputerów więc proszę was o ciekawe propozycje  :D

• 0

#2 3ndurek

3ndurek
  • Maniak

• 7729 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 11:19

Generalnie zajmuję się grafiką 3d,

Co to znaczy grafika 3D, co robisz, w jakim sofcie, z jakich silników do renderingu korzystasz? 

• 0

#3 webur

webur
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 11:41

Używam Blendera, Zbrusha czasami 3dsmax, modeluje postacie, poźniej jakieś krótkie animacje tworzę.

• 0