Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.
 

Przymierzam się do zakupu komputera, którego podstawą mają być i9 9900k wraz z RTX 2080 i do tego póki co 16GB RAM w konfiguracji 2x8GB.

Chciałbym się dowiedzieć czy chłodzenie Dark Rock 4 bądź Dark Rock 4 PRO od BQ podołają tej konfiguracji jeśli nie zamierzam podkręcać procesora ani karty (nie zamierzam nic zmieniać, wszystko zostanie na fabrycznych taktowaniach). Chciałbym po prostu w przyszłości (wydaję mi się, że za przynajmniej 2 lata) gdy komputer będzie tracił na wydajności dokonać rozbudowy i dopiero zainwestować w porządne AIO i wówczas pomyśleć o jakimś małym OC (nie znam się na tym kompletnie więc i tak nie będą to pewnie jakieś ogromne taktowania).

 

Dodam, że komputer wykorzystywany będzie tak na prawdę do gierek w FullHD i to mało wymagających (FIFA,CS,FORTNITE,LOL), przeglądania internetu, amatorskich obróbek video w Adobe Premiere/Vegasie, tworzenia amatorskich grafik 2D/3D w Photoshopie, także nie będzie raczej katowany.

Chciałbym również dowiedzieć się czy np. taki Dark Rock 4 PRO nie będzie zasłaniał slotów RAM bo jest on dość duży w porównaniu do Dark Rock'a 4. (Planuję całość obsadzić na Gigabyte Z390 PROjeśli macie lepszą propozycję MOBO do 1tyś to chętnie bym się poradził)

 

 

RAM jaki planuję zakupić, głównie ze względu na to, że chciałbym jednak aby PC ładnie się prezentował przy takim wydatku jakim ma być to:

 

https://www.x-kom.pl/p/457717-pamiec-ram-ddr4-hyperx-16gb-3600mhz-predator-rgb-cl17-2x8gb.html

lub

https://www.x-kom.pl/p/440686-pamiec-ram-ddr4-gskill-16gb-3200mhz-trident-z-rgb-cl16-2x8gb.html

 

[TUTAJ PROSZĘ O PORADĘ :)]

Obudowy nad którymi myślałem to:

Aquarius x70T RGB

Armis AR7 TG RGB
Gladius GD8 TG ARGB
Silent Base 601 z oknem

Która zapewniłaby rozsądne temperatury bez kręcenia podzespołów i przy tym fajną kulturę pracy i montażu/możliwości chowania kabli.