KillZonePL 0 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Witam.Mam taki problem w chrome na każdej stronie otrzymuje błąd kurza twarz. Nawet przy próbie wejścia w ustawienia. Każda strona ma to samo. Wcześniej avg wyskoczyło mi z komunikatem o infekcji takim oto virusem Malware-gen Trj. Przeskanowałem cały komputer avg nic. Malwarebytes Wszystko co znalazło usunołem były to jakieś linijki w rejestrze oraz chyba z 3 pliki. Hitman 3 pro. Chyba również z 3 pliki ale zupełnie inne + mnóstwo ciasteczek ale all usunięte. Aktualnie używam Chrome Canary i ta wersja działa jak i Ie. Wykonałem jeszcze te kroki z tych tematów.1 str str 2 Linki FRSTAddition_11-12-2018 17.28.02 https://pastebin.com/QEf39ybT https://pastebin.com/Vha7GYgC Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Jaki błąd ? Kurza twarz ? Co jest napisane ? https://support.google.com/chrome/answer/95669?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl - tutaj byłeś ? http://forum.benchmark.pl/topic/223041-b%C5%82%C4%85d-kurza-twarz-chrome-oraz-inne-przegl%C4%85darki/ Edytowane 11 Grudnia 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
KillZonePL 0 Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Jaki błąd ? Kurza twarz ? Co jest napisane ? https://support.google.com/chrome/answer/95669?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl - tutaj byłeś ? http://forum.benchmark.pl/topic/223041-b%C5%82%C4%85d-kurza-twarz-chrome-oraz-inne-przegl%C4%85darki/ co do 1 linku nawet nie moge wejsć w ustawienia. 2gi link tak widziałem ten temat. Reinstalacja nie wchodzi w gre ewentualnie mogę wyłączyć antywira. https://zapodaj.net/0782b38c04d38.jpg.html taki błąd na każdej stronie. Lub przeglądarka się zawiesza i wyskakuje komunikat że str nie odpowiada. Edytowane 11 Grudnia 2018 przez KillZonePL Cytuj Link to post Share on other sites
3ndurek 3585 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Uruchom FRST, naciśnij jednocześnie CTRL+Y, otworzy się notatnik - wklej do niego: CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1770494349-1996030946-3965222978-1000_Classes\CLSID\{EA724FD3-844D-43A9-A8C9-A5BC35FC20E4}\InprocServer32 -> C:\Users\Laptop\AppData\Local\Google\Update\1.3.33.17\psuser.dll => Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGAGroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGAFF Extension: (Adblock Plus) - C:\Users\Laptop\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2fwlzl4l.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2015-03-10] [Przestarzałe] [brak podpisu cyfrowego]S3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]EmptyTemp: Naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW)Daj znać czy problem znikł. Cytuj Link to post Share on other sites
KillZonePL 0 Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Uruchom FRST, naciśnij jednocześnie CTRL+Y, otworzy się notatnik - wklej do niego: Naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW) Daj znać czy problem znikł. Nie dalej to samo. Z pc lab może inne konto twoje ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Piszesz,że możesz wyłączyć antywira,próbowałeś ? edit. Ale przeglądarkę możesz odinstalować ? Tylko tej używasz ? Odinstaluj ją a potem ręcznie wyczyść dyst i rejestr z jej pozostałości. Potem wgraj ją ponownie.... Edytowane 11 Grudnia 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
3ndurek 3585 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Nie dalej to samo. Nie zrobiłeś tego co napisałem tak jak trzeba, napisałem Ci na pw co i jak. Cytuj Link to post Share on other sites
KillZonePL 0 Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Oke z innego forum ktoś dal opd pomgło wklejam tutaj aby udzie przeglądający sami mogli spróbować. Jeszcze to:Otwórz Notatnik i wklej w nim: Cytuj S3 mracsvc; C:\Windows\System32\mracsvc.exe [5508824 2018-03-05] (LLC Mail.Ru)C:\Windows\System32\mracsvc.exeS3 mracdrv; C:\Windows\System32\drivers\mracdrv.sys [4787856 2018-03-05] (LLC Mail.Ru)C:\Windows\System32\drivers\mracdrv.sysS3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze C:\Users\Laptop\Downloads Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).F. Właściwie cała procedura wyglądała tak. Uruchom FRST, naciśnij jednocześnie CTRL+Y Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Cytuj CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1770494349-1996030946-3965222978-1000_Classes\CLSID\{EA724FD3-844D-43A9-A8C9-A5BC35FC20E4}\InprocServer32 -> C:\Users\Laptop\AppData\Local\Google\Update\1.3.33.17\psuser.dll => Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGAGroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGAFF Extension: (Adblock Plus) - C:\Users\Laptop\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\2fwlzl4l.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2015-03-10] [Przestarzałe] [brak podpisu cyfrowego]S3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]EmptyTemp: Naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW) A następnie ten krok podany wyżej. Dziękuję wszystkim z poświęcony czas. Edytowane 11 Grudnia 2018 przez KillZonePL Cytuj Link to post Share on other sites
3ndurek 3585 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Ten fix nie jest uniwersalny i trzeba tworzyć dla każdego z osobna na podstawie logów. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.