Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Serwis DELL - Precision M7510

DELL serwis Precision 7510 naprawa jakość opinia opinie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 glomar

glomar
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 08 grudzień 2018 - 11:05

Piszę, bo jestem zdumiony postawą firmy DELL. Może komuś przydadzą się moje doświadczenia.

 

Od 2 lat posiadam Precision M7510 z gwarancją Onsite Service After Remote Diagnosis. Oprócz tego mam w kolejności zakupu: Latitude D830 (używałem na nim intensywnie AUTOCAD jeszcze do lata tego roku), Studio 1749 cały czas intensywnie użytkowany przez rodzinę, Inspirion 7510 używany do dzisiaj niezbyt intensywnie. Kupowałem laptopy DELL ze względu na jakość i serwis. W trakcie gwarancji nie zepsuł mi się tylko Inspirion, ale faktyczne naprawy były błyskawiczne, co jest dla mnie kluczowym czynnikiem. Komputery Latitude (10 lat) i Precision (2 lata) przez cały czas użytkowania pracowały po 18 godzin dziennie, oba w stacjach dokujących (ważne, bo nie używam klawiatury laptopa) z monitorem zewnętrznym. Oczywistym jest, że polecałem laptopy DELL wszystkim znajomym, współpracownikom i rodzinie.

 

Byłem zadowolony do lata tego roku. Padła płyta główna w Precision. Szybko przyjechał serwisant z nową płytą. Pierwsze zaskoczenie: serwisant przywiózł UŻYWANĄ płytę główną z reklamacji, która przeszła sprawdzenie w serwisie. Serwisanta nie przegoniłem, bo komputer używam do pracy i nie mam czasu na wykłócanie się z DELL. Drugie zdziwienie było przy odkręcaniu klawiatury. Okazało się, że brakuje połowy śrubek do klawiatury a serwisant nie ma zapasowych. Ja ich nie odkręcałem, kupiłem w oryginalnej konfiguracji, jaka przyszła z DELL do sklepu (stacjonarnego), zresztą jakby ktoś grzebał to by pewnie śrubki przykręcił z powrotem. Cała klawiatura lekko się telepie, ale ponieważ z niej nie korzystam to odpuściłem.

Po ok 2 miesiącach „nowa używana” płyta główna przestała widzieć jeden z dysków. Zadzwoniłem do serwisu. Ponieważ przestała widzieć dysk, który był oryginalnie zabudowany to mi łaskawie uwzględnili reklamację. Gdyby przestała widzieć dysk, który sam dołożyłem to jedynym rozwiązaniem byłoby kupienie dysku M2 bezpośrednio w DELL, podłączenie i ponowna reklamacja.

 

Tym razem zaznaczyłem, że chcę „nową nową” płytę główną a nie „nową używaną” i poprosiłem o uzupełnienie brakujących śrubek. Przyjechał serwisant z „nową używaną” i bez śrubek. Ręce mi opadły, ale odpuściłem, bo komputer używam do pracy i nie mam czasu na wykłócanie się z DELL. Pomyślałem, że śrubki kupię sobie sam.

 

Kupowanie śrubek: W zeszłym tygodniu przywracałem system z obrazu dysku, odkręcałem dysk i przypomniała mi się sprawa śrubek. Nie chciało mi się odkręcać obudowy i pomierzyłem tylko te do obudowy i do dysku. Pogrzebałem w internecie, ale kupienie śrubek nie jest proste, więc skontaktowałem się przez czat z międzynarodową pomocą techniczną DELL, ale oni nie wiedzieli, jakie są śrubki w tym modelu i odesłali mnie do serwisu krajowego. Zadzwoniłem do serwisu, ale oni też nie wiedzą, jakie są śrubki do tego konkretnego egzemplarza nawet po podaniu kodu Serwis tag. Nie mogą też przysłać serwisanta tylko do śrubek. Pani, z którą rozmawiałem naprawdę chciała mi pomóc, ale taka była decyzja kierownika. Zaproponowali mi, że odbiorą komputer i wyślą do serwisu. Gwarantują mi, że oddadzą mi komputer najpóźniej za 2 tygodnie. Ręce mi opadły, ale odpuściłem, bo komputer używam do pracy i nie mam czasu na wykłócanie się z DELL o głupie śrubki.

 

Zdumiony jestem faktem, że DELL dla oszczędności wymienia części na UŻYWANE. Czyżby tak często się psuły, że nie stać ich na nowe podzespoły ? Podobno jest to dobre dla środowiska ale kto zgodzi się na gwarancyjną naprawę samochodu z wykorzystaniem używanych części zamiennych ? Naprawdę serwis DELL nie wie, jakie są śrubki w konkretnym modelu ? Za 200 dni kończy mi się gwarancja i wygląda na to, że zostanę bez śrubek i z płytą główną która albo jest faktycznie naprawiona albo „w serwisie działała”.

 

Dziękuję za przeczytanie.


Użytkownik glomar edytował ten post 08 grudzień 2018 - 14:53

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: DELL, serwis, Precision, 7510, naprawa, jakość, opinia, opinie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych