Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gwarancja Sapphire RX580

#rx580 #uzywana #gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dawids9450

Dawids9450
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 11:26

Witam.

 

Zamierzam zakupić na allegro używanego Sapphire RX580 8GB nitro+

Sprzedawca podaje na aukcji, że gwarancja trwa do 2021 roku i że posiada rachunek zakupu.

Napisałem do niego maila z pytaniem o gwarancje SKLEPOWĄ która wiem, że jest krótsza od tej którą daje producent i działa na innych zasadach.

Sprzedawca odpisał mi że "sklep nie udziela gwarancji, gwarancje udziela producent na 3 lata od daty zakupu"

 

Czy ma racje i to ja coś pomieszałem? 


  • 0

#2 mesiah1989

mesiah1989
  • Gaduła

  • 469 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 14:12

Z tego co ja wiem Sapphire udziela gwarancji na 2 lata nie na 3 jak inni producenci.


  • 0

#3 Rebelmind

Rebelmind
  • Czerwonoarmista

  • 2392 postów
  • Miejscowość:Geteborg

Napisano 03 grudzień 2018 - 15:47

Na Rx 580 limited edition było 3 lata gw.
  • 1
| R5 2600 | Rx Vega 64 | FlareX 16GB 3200 | 970 Evo 250 GB | X470-F Strix | EVGA 750W G2 | AOC AGON 322QCX | Win 10 Pro | OnePlus 3

#4 Dawids9450

Dawids9450
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 15:59

Dostałem odpowiedź od oficjalnego supportu Sapphire Technology Club, napisali "The standard manufacturer's warranty on SAPPHIRE products is 2 years."

 

Ale tak jak pisze Rebelmind, może Rx 580 special edition nie należy do "standardu" co świadczy o niekompetencji ze strony supportu. 


Użytkownik Dawids9450 edytował ten post 03 grudzień 2018 - 16:01

  • 0

#5 mesiah1989

mesiah1989
  • Gaduła

  • 469 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 18:51

Trochę to dziwne.


  • 1

#6 Player1

Player1
  • Maniak

  • 2902 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 03 grudzień 2018 - 20:27

Sprzedający pewnie nie ma dowodu zakupu, więc odsyła cię z gwarą do producenta...


  • 1

i5 7400 / Asus Prime B250 Plus / Crucial DDR4 Ballistix Sport LT 2x4 GB / RX 580 8gb / A-DATA XPG SX8200 240 GB / Plextor M5 128 GB / Crucial MX 100 256 GB / HDD 500 GB / CM 690


#7 Dawids9450

Dawids9450
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 03 grudzień 2018 - 20:30

Niby pisze że posiada rachunek zakupu, ale kiedy napisałem aby przesłał mi zdjęcie rachunku to powiedział że wysyła razem z kartą... 


  • 0

#8 Rebelmind

Rebelmind
  • Czerwonoarmista

  • 2392 postów
  • Miejscowość:Geteborg

Napisano 03 grudzień 2018 - 20:42

Prosisz o zdjęcie karty + dowodu zakupu. Jak nie chce podesłać bo (...) to dziękujemy.
  • 1
| R5 2600 | Rx Vega 64 | FlareX 16GB 3200 | 970 Evo 250 GB | X470-F Strix | EVGA 750W G2 | AOC AGON 322QCX | Win 10 Pro | OnePlus 3

#9 Player1

Player1
  • Maniak

  • 2902 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 04 grudzień 2018 - 11:10

Niby pisze że posiada rachunek zakupu, ale kiedy napisałem aby przesłał mi zdjęcie rachunku to powiedział że wysyła razem z kartą... 

Ch*** ma, karta z jakiegoś lewego źródła. Omijaj takich sprzedających. 


  • 2

i5 7400 / Asus Prime B250 Plus / Crucial DDR4 Ballistix Sport LT 2x4 GB / RX 580 8gb / A-DATA XPG SX8200 240 GB / Plextor M5 128 GB / Crucial MX 100 256 GB / HDD 500 GB / CM 690


#10 Dreagones

Dreagones
  • Nowicjusz

  • 22 postów

Napisano 04 grudzień 2018 - 11:12

Powinieneś przy kupnie od razu zobaczyć czy jest rachunek, to jest jedna z podstawowych rzeczy jeśli posiada gwarancje


  • 1

#11 Revenant

Revenant
  • Wredny konsument

  • 234 postów

Napisano 04 grudzień 2018 - 14:11

Dokładnie, coś tutaj śmierdzi. Niech pokaże fvat albo paragon i po sprawie. Jeżeli nie to omijaj go z daleka.

Musisz mieć dowód zakupu. 

Z szafirem jest taki problem że gwarancję załatwia się poprzez sprzedawcę. Chyba nie da się wysłać im bezpośrednio na RMA.


  • 2

| AMD Ryzen 2600 (@4.2GHz) | Asus X470 Crosshair VII WiFi | G.Skill TridentZ RGB 16GB 3200MHz 14Cl B-DIE |

| RADEON RX 580 Sapphire Nitro+ 8GB [1500MHz Core 1.2v, 2250Mhz VRAM Micron] |

| Crucial MX500 500GB & Samsung 850 Evo M2.0 500GB & Toshiba P300 3TB |

| Seasonic 750W FOCUS PLATINIUM | | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | Fractal Design Define R6 |

Wcześniej: P870DM-4K (4K AHVA G-Sync, 6700K delid 4.5GHz + GTX 980M SLI Prema vBIOS), Clevo P651HS (120Hz G-Sync, GTX 1070 OC).


#12 ostry.77

ostry.77
  • Zapaleniec

  • 1058 postów
  • Miejscowość:Ruda Śląska

Napisano 05 grudzień 2018 - 13:42

Jeżeli nie chce wysłać zdjęcia to już wiadomo że coś kręci. Omijać z daleka. Niech się "buja" z kartą :-)
Akurat dużo ich jest obecnie do kupienia i ceny cały czas lecą w dół używek, niewiele ale jednak


  • 2

#13 iamnotreal

iamnotreal
  • Pasjonat

  • 754 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 05 grudzień 2018 - 14:50

Gość pewnie ma rachunek, tylko jest na nim karta x30, bo kupowane do kopania, a on nie chce ujawniać wszystkich kart (hue hue) z ręki.

 

Jak kupował na firmę od dostawcy, to może go gwarancja sklepowa nie obejmować, dlatego pewnie trzeba przez producenta.


Użytkownik iamnotreal edytował ten post 05 grudzień 2018 - 14:51

  • 2

i7-8700K + Macho rev. B | TUF Z370-PRO | 2x 16GB@3200MHz DDR4 | GTX1080ti EVGA FTW3 Hybrid | Plextor SSD 1TB NVMe + 850 Pro 512GB + Iridium Pro 240GB | WD Black 4TB + WD Gold 4TB | Prime Ultra 650W | Define R4 | GMMK Kailh box whites | SS Rival 700 | Acer XB270HU + B276HU | Intuos Pro M | HTPC: i5-4590 + Kraken x42 | B85I | 2x 8GB@1600MHz DDR3 | GTX970 ITX Gigabyte | Plextor M6 Pro 512GB | WD Blue 2TB | G450M | Elite 110 | Samsung HDTV | Aula TKL | SS Rival 100 | 2x Steam controller| PS4 Pro + Xim Apex | Xiaomi Air 13 | Oneplus 6T

 


#14 Dawids9450

Dawids9450
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 05 grudzień 2018 - 23:44

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i porady, nie pozostaje nic tylko szukać dalej :) 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych