Fisiu 0 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Mam problem z nowym laptopem, a mianowicie dysk właściwie od 1szego włączenia ma z reguły pierwsze 10 minut 100% zużycia (czasem dłużej a nawet non stop). Większość rozwiązań z poradników już stosowałam nic nie pomaga. No i pytanie czy z tego tytułu podlega on reklamacji, czy raczej szukać sposobu rozwiązania na własną rękę. Specyfikacja: https://www.amazon.in/Dell-Inspiron-5567-15-6-inch-Graphics/dp/B01LYIUNQN Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Listopada 2018 przez Fisiu Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Daj screena parametrow SMART z programu HDTune alboCrystalDiskInfo. Automatyczne aktualizacje masz wlaczone ? - jaka to wersja systemu Windows ? Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Prawdopodobnie jest to windows 10 i muszę powiedzieć że... Chyba jedynym najskuteczniejszym rozwiązaniem to zakup dysku SSD. Windows 10 na HDD... ten typ tak ma, 10tka chodzi fajnie i szybko ale kosztem tego że cały czas coś robi na dysku. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Nadmierne obciążenie dysku może wynikać z kilku rzeczy. Szkodliwego oprogramowania, mocno obciążającego oprogramowania antywirusowego, niesprawnego dysku lub błędów w systemie. Zastosuj się do tej porady może pomoże https://winaero.com/blog/set-split-threshold-svchost-windows-10/ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.