Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Oleole - gwarancja na mobo MSI

oleole gwarancja msi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gruak

Gruak
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 15 listopad 2018 - 15:13

Witam

 

Czy może ktoś sie orientuje dlaczego w sklepie Oleole.pl gwarancja na płyty główne firmy MSI jest na okres 24 miesięcy, mimo, że w innych sklepach wynosi normalnie 3 lata.

 

Przykładowy produkt: https://www.oleole.p...450-a-pro.bhtml

A tutaj przykładowo z X-koma: https://www.x-kom.pl...b450-a-pro.html

 

Czy rzeczywiście nie będzie mi przysługiwać 3 letnia gwarancja producenta czy to zwykły kit, żeby odpłatnie przedłużyć gwarancje.

 

Proszę o wyjaśnienie.


  • 0

#2 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Uncle Grandpa - Wujcio Dobra Rada

  • 1188 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 15 listopad 2018 - 15:41

Gwarancja producenta, to gwarancja której udziela producent. Sklep nic do tego nie ma. Nie może zmienić ani czasu jej trwania, ani zadad jej działania.
Sklep może dać (a właściwie musi) 24 miesięczną rękojmię.
  • 0

...może żaden ze mnie informatyk, ale za to jestem bardzo dobrym inżynierem  :) 


#3 Gruak

Gruak
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 12 postów

Napisano 15 listopad 2018 - 16:09

Czyli w tym przypadku jest 2 letnia gwarancja sklepu (mimo, że inne sklepy dają 3) oraz 2 letnia producenta dobrze rozumiem?

W ww. sklepie jest jeszcze odnosnik do warunków gwarancji gdzie również jest wzmianka tylko o okresie dwuletnim: https://f01.osfr.pl/...SI_warranty.jpg.


Użytkownik Gruak edytował ten post 15 listopad 2018 - 16:15

  • 0

#4 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Uncle Grandpa - Wujcio Dobra Rada

  • 1188 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 15 listopad 2018 - 16:39

Tak.
  • 0

...może żaden ze mnie informatyk, ale za to jestem bardzo dobrym inżynierem  :) 


#5 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3417 postów

Napisano 15 listopad 2018 - 16:45

Napisz do działu handlowego tego sklepu w swojej sprawie. Na pewno Ci odpiszą, jeśli nie będą chcieli uznać gwarancji to napisz bezpośrednio do serwisu MSI. Dowód zakupu masz i tu nikt nie robi Ci łaski. 


  • 0

#6 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2422 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 24 listopad 2018 - 10:27

W przypadku gwarancji producenta sklep tylko pośredniczy w jej realizowaniu. Kupując w oleole po upływie 2 lat nadal masz rok gwarancji, tylko przez sklep już jej nie zgłosisz. W przypadku podzespołów pc może być ciężko reklamować towar bezpośrednio u producenta, różnie z tym bywa. Ja bym wolał wziąć w "normalnym" sklepie, który deklaruje 36msc.
  • 0
Intel i7 8700k@4,8GHz + ZALMAN CNPS10X FLEX + BeQuiet! Silent Wings 2 120mm || Asrock Z370 Gaming K6 || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || MSI GTX1070Ti Gaming || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#7 1234567890

1234567890
  • Entuzjasta

  • 514 postów

Napisano 24 listopad 2018 - 16:44

Z MSI nie ma problemów z gwarancją wypełniasz formularz przez strone i wysyłają kuriera. Dawałem tak raz laptopa do czyszczenia bo się przegrzewał.


  • 0

#8 fakeeus

fakeeus
  • Nowicjusz

  • 13 postów

Napisano 29 listopad 2018 - 04:52

A to coś nowego, mi rok temu MSI w przypadku grafiki zadeklarowało, że nie można bezpośrednio i jedynie przez sklep.


  • 0

#9 1234567890

1234567890
  • Entuzjasta

  • 514 postów

Napisano 15 grudzień 2018 - 08:13

Może być zróżnicowanie który sprzęt ma door to door.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: oleole, gwarancja, msi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych