bohomaz94 0 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Cześć i czołem! Ostatnio zaczeły pojawiać mi się bluescreeny na windowsie 10 a konkretniej: system_service_exception KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (portcls.sys) critical_process_died Próbowałem przywrócić system do ustawień fabrycznych ale niestety się to nie powiodło. Przywracanie kończy się jakimś nic nie mówiącym microsoftowym błędem Moje podejrzenie padło na dysk twardy, przy zwykłym uruchomieniu lapka jest obciążony w 90-100%. Sprawdziłem go za pomocą programów CrystalDisk oraz HDTune. Wyniki wrzuciłem tutaj -> https://imgur.com/a/UgFir7L Czy możecie mi coś doradzić? możliwe, że dysk już pada? Pozdrówki Piter Cytuj Link to post Share on other sites
pawluto 202 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 To nie dysk twardy tylko dysk SSD. Prawie 14 procent zepsutych sektorów. Dysk jest rok używany a pewnie kupiłeś go 1.5 roku temu. Jak na gwarancji to leć do serwisu. Szybko padł jak na dysk SSD. Czyżbyś ustawił na nim pamięć virtualną windowsa ??? Pamięć virtualną ustawia się na klasycznym HD, dysk SSD nie lubi ciągłego odczytywania i zapisywania. Cytuj Link to post Share on other sites
prohans 139 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 @bohomaz94 To Micron C400 bardzo stary dysk jak na dzisiejsze realia bo produkt z 2011 roku, sądząc po danym ze smart on się po prostu zużył już.... Cytuj Link to post Share on other sites
bohomaz94 0 Napisano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Mam tylko ten dysk SSD, używałem go jako pamięć wirtualną... Na przyszłość pomyślę o jakimś HDD Możliwe, że dysk jest używany większy okres czasu, kupiłem laptopa polesingowego. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.