Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Logitech G700 zaczyna szwankować... jaką myszkę wybrać na następcę?

myszka

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tarjei86

tarjei86
  • Nowicjusz

• 9 postów

Napisano 08 listopad 2018 - 13:33

Witam wszystkich serdecznie,

Piszę ten temat, licząc na pomoc osób będących na czasie w kwestii peryferiów.

Jestem grafikiem komputerowym, grania raczej nie uświadczam...myszka, oprócz tabletu, jest zatem użytkowana głównie do pracy.

Aktualnie od ok 2,5 roku posiadam i użytkuję Logitecha G700 - model, który jest idealny i genialny jak na moje potrzeby.

Niestety gryzoń już 2-krotnie był na gwarancji naprawiany, a dokładniej wymieniane były dwa główne przyciski. Po prostu po czasie ok 1,5 roku zaczął sam klikać podwójnie, czasem potrójnie... a czasem muszę bardzo mocno przycisnąć przycisk żeby np. przeciągnąć element. 2x było to już naprawiane i znowu problem wraca.... zatem wnioskuję, że przyszedł czas na zmianę.

No i teraz pytanie, którego tyczy się cały temat - co następne?

Zależy mi na tym, by mysz była bezprzewodowa. Ładowanie może być albo z bazy, albo z kabla jak obecna G700... nie mniej musi być bezprzewodowa jako tak - nie znoszę kabla plątającego się po miejscu pracy. No i rozmiarowo musi być w stylu G700. Nie może być mniejsza. No i jestem praworęczny.

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

Budżet powiedzmy, że nie jest jakoś ograniczony. To sprzęt, który na siebie zarabia i to dość mocno harując na co dzień (min. 7-9h).

• 0

#2 Leminairre

Leminairre
  • Pasjonat

• 980 postów

Napisano 08 listopad 2018 - 21:38

Możesz uzupełnić wzór + dodać długość całej dłoni.
  • 0
Recenzje i tematyka peryferii: test-gear.pl

#3 tarjei86

tarjei86
  • Autor tematu