czarusionek 9 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Witajcie,Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale;) Obecnie pracuję nad jednym projektem, ale robię to na 3 komputerach. Żonglowanie pendrivem/dyskiem jest kłopotliwe, ponieważ w dwóch komputerach mam tylko 1 wejście USB, które mam zajęte i przepinanie urządzeń sprawia trochę kłopotu (czasami nie chce "łapać" a że muszę przemęczyć się tak tylko miesiąc to nie chcę inwestować w złodziejki itp.) Chciałbym skorzystać z synchronizowanego folderu/dysku w chmurze, nie jestem na bieżąco z tymi rzeczami, więc przepraszam jeśli źle to nazwałem.Wyszukiwarka wskazała mi ten temat: http://forum.benchmark.pl/topic/160462-gdzie-za-darmo-mogę-przechowywać-i-udostępniać-pliki/?hl=chmura#entry1719642 Jednak jest to temat sprzed 3 lat i mogły powstać nowsze, lepsze rozwiązania. Ilość potrzebnego mi miejsca to max 5-6 GB Z góry dziękuję za pomoc Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 OneDrive - za free bodaj 5GB. Google Drive - za free 15GB. Link to post Share on other sites
czarusionek 9 Napisano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 A które z nich ma przyjaźniejszą aplikację? Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 Obie mają bliźniacze podejście do GUI. Oba są w mojej ocenie tak samo intuicyjne i łatwe w obsłudze. Link to post Share on other sites
worm 17563 Napisano 8 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2018 Zerknij też na Mega.nz, może akurat podpasuje Ci. Link to post Share on other sites
czarusionek 9 Napisano 9 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2018 Dzięki bardzo za pomoc. Onedrive jest wystarczający. Do zamknięcia Link to post Share on other sites
Recommended Posts