krystian09210 0 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Dzień dobry, Jakiś czas temu kupiłem chłodzenia procesora Cryorig H7. Nie dość, że dojechał do mnie z powyginanymi finami i musiałem je prostować pęsetą to jeszcze teraz zaczyna wariować wentylator. Pracuje o wiele głośniej przy tej samej ilości RPM co zwykle (a temperatury na procesorze też takie same), a przy obciążeniu wydaje "tykające" dźwięki podobne do tego, jakby wchodził w niego jakiś kabel. I tutaj pytanie: Opłaca się w ogóle w tym skepie odsyłać to na gwarancję (nasłuchałem się wielu opinii dot. tego sklepu i tego jak traktują klientów)? Odeślą mi nowy czy może pracują tam Janusze, którzy zedrą plombę gwarancyjną i przejadą łożysko jakimś WD-40 (równie dobrze mogę sam to zrobić...)? ...a może po prostu kupię nowy wentylator, tylko że te innych producentów odpadają, a nowe Cryorig QF120 kosztuje +/- 50 zł. Warto wspomnieć, że dostępne są trzy wersje: silent, balance i performance (domyślnie dorzucają balance). Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Patrząc w ten sposób ,to nigdy nic nie oddasz na gwarancję. Wszędzie pracują janusze. Dlaczego przyjąłeś i nie reklamowałeś wygiętych pinów ? W każdym większym sklepie zdarzają się wpadki ale to nie powód aby nie dochodzić swoich praw... Cytuj Link to post Share on other sites
krystian09210 0 Napisano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 @jarrino Nie reklamowałem, bo miałem dużo ważniejszych rzeczy na głowie, więc nie miałem czasu zgłosić usterki, pójść na pocztę itd. Poza tym finy w aluminiowych radiatorach są dość miękkie, więc łatwo się prostują. W dodatku były powyginane w sposób taki, że nie utrudniały przepływu powietrza (czyli tylko wada wizualna). Wentylator postanowił ześwirować dopiero teraz, więc pytam o poradę, bo obecnie komputer jest mi dosyć potrzebny, a gdzieś posiałem boxowe chlodzenie. Szczerze najbardziej obawiam się o długi czas oczekiwania na odesłanie wentylatora. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Są dwa rodzaje sposobów rozpatrzenia reklamacji. Gwarancja producenta i rękojmia sklepu. Zasady naprawy (sposób i czas) z gwarancji ustala producent, bo gwarancja to jego dobra wola. Zasady rękojmi są regulowane ustawowo. Nigdzie w ustawie nie ma reguły, że uszkodzony sprzęt jest od razu wymieniany na nowy. Nie ma też podanego czasu na naprawę. Jest tylko czas (14 dni) na decyzję co do przyjęcia lub odrzucenia reklamacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.