kosor 0 Napisano 25 Października 2018 Udostępnij Napisano 25 Października 2018 (edytowane) Witam Mam problem ze sklepem Morele.net:( W lutym kupiłem kamerkę samochodową duo. Kamerka w sierpniu się popsuła i odesłałem ją na gwarancję. Po monad miesiącu otrzymałem kamerkę, w opisie "Sposób załatwienia - wymiana na nową" Tylko, że kamerka przyszła ze zbitym wyświetlaczem:( Odesłałem drugi raz na reklamację. Odrzucili bo nie ma kompletu urządzenia. Czy muszę wymontować przewody zasilający i do tylnej kamerki? Montowane były w ASO ponieważ samochód jest na gwarancji. Rozbierali elementy i przeciągali przewody. Morele robi chyba wszystko by przeciągnąć reklamacje i w końcu jej nie uznać Edytowane 25 Października 2018 przez kosor Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16130 Napisano 25 Października 2018 Udostępnij Napisano 25 Października 2018 Odrzucili bo nie ma kompletu urządzenia. Czego więcej nie rozumiesz? Komplet to komplet. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 25 Października 2018 Udostępnij Napisano 25 Października 2018 (edytowane) Brat jak oddawal kamerke samochodowa na gwarancje to musial wlasnie odpiac wszystkie przewody i akcesoria Edytowane 25 Października 2018 przez sebki1 Cytuj Link to post Share on other sites
marko.s 39 Napisano 25 Października 2018 Udostępnij Napisano 25 Października 2018 (edytowane) Ale zapewne morele nie jest gwarantem. Gwarantem jest dystrybutor. Przeczytaj gwarancję - tam masz wszystko napisane. I tak ci idą na rękę bo przecież mogli by powiedzieć że po uszkodzeniu mechanicznym gwarancja nie obowiązuje. Chytry 2x traci. Kolega wraz z zakupem auta kupował zapewne podobna kamerkę - taka z podglądem w lusterku. Też mu się zepsuła ale to już był problem dilera nie jego. Edytowane 25 Października 2018 przez marko.s Cytuj Link to post Share on other sites
kosor 0 Napisano 1 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2018 (edytowane) I tak ci idą na rękę bo przecież mogli by powiedzieć że po uszkodzeniu mechanicznym gwarancja nie obowiązuje. Jakie uszkodzenie mechaniczne? To oni uszkodzili! I wysłani uszkodzony towar. Czego więcej nie rozumiesz? Komplet to komplet. Nie rozumiem podejścia sklepu Morele. Rzecznik Konsumenta doradził kila rzeczy, np: Zgodnie z Art. 561^1 §1 Kodeksu Cywilnego "Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, kupujący może żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez sprzedawcę kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo sprzedawcy." Więc wysłałem zapytanie do sklepu Morele, czy pokryją koszty demontażu i ponownego montaż w ASO, ponieważ koszt tej operacji będzie większy niż koszt kamerki. A dostaje marketingowy bełkot "Robimy wszystko by rozwiązać problem..."ale konkretnej odpowiedzi na pytanie już nie. A później reklamacji nie uwzględniają. Edytowane 1 Listopada 2018 przez kosor Cytuj Link to post Share on other sites
kosor 0 Napisano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2018 Po trzech miesiącach walki ze sklepem Morele oddali w końcu kasę. Złożyłem skargę do Inspekcji Handlowej oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Otrzymałem od nich informację, że po przeanalizowaniu mojej sytuacji podejmą kontrole w sklepie Morele. Ku mojemu zdziwieniu nagle się sklep odezwał i zaproponował zwrot pieniędzy. Oddali kasę i kupiłem kamerkę w innym sklepie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.