Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

Chciałbym ulepszyć mój komputer.Zaczne od podania specyfikacji:

-Karta Graficzna: Geforce GTX 1080 ti 11gb 3xfan

-Płyta główna: B85M-HD3 Gigabyte

-Ram: 2x 4gb  DDR3 665MHz Kingstone

-Procesor Intel Core i7 4790 @ 3.60GHz

 

Zauważyłem , że gdy włączam Photoshopa czy Premiere komputer dosyć muli.Nie znam się , ale to chyba przez ram.Od czego zacząć ? Co warto wymienić w komputerze , czy w ogóle warto ? Następna sprawa to obudowa.Nie wiem co to , obudowa za 50zł , wiatraki sie zacinają nawet po czyszczeniu ( muszę ściągać cały przód i rozkręcać je palcem :D) A więc interesuje mnie wymiana całej tej obudowy i wyeksponowanie jej na biurku( obudowa z szkłem).Tylko pytanie , czy to ma sens ?

 

Jeżeli będziecie potrzebowali info o zasilaczu to podam później.Wiem , że jest markowy chyba CHIEFTEC i 600w prawdopodobnie.

Link to post
Share on other sites
1 x  Intel Core i7-8700 /3.2GHz, 12MB, LGA1151, BOX/ 1 x  AsRock Z370 Pro4 /intel Z370, LGA1151/ 1 x  Fractal Design Meshify C (Black, Glass) 1 x  Seasonic FOCUS Plus 550W Gold 2 x  GoodRam 16GB 3000MHz CL16 Iridium X (black) 1 x  Plextor M.2 M8Pe 256GB (2000/900MB/s) MLC 1 x  Plextor M.2 M8Pe 512GB (2300/1300MB/s) MLC 1 x  SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2

 

Tutaj masz 5300 zł. Cena i7 8700 jest obecnie zawyżona o jakieś 400 zł. Tak to byłoby idealnie w budżet. Jak się nie pali, to czekać ale z tego co ploty chodzą, to nawet w styczniu 2019 szału jeszcze może nie być. Idąc dalej masz dwa dodatkowe dyski pod złacze M.2 na kościach MLC z dobrym kontrolerem. Mniejszy 256 GB dajesz na system i cały soft. Model 512 GB pod odczyt i zapis rendera w Premiere. Swojego (bo szału raczej z nim nie ma) dajesz po prostu na cache, temp, scratch. Katujesz go syfem, śmieciami w locie aż padnie. Masz 32 GB DDR4, przewiewną budę z oknem, chłodzenie na CPU. Multi GPU raczej tutaj nie planujesz?

 

Powiedz jeszcze dokładnie co to za model GPU co by nie było niespodzianki z budą.