Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, ponieważ nie znam się aż tak na komputerach a chciałbym móc pograć w najnowsze produkcje w najwyższych ustawieniach to przychodzę tutaj zapytać was jaką kartę graficzną wybrać do telewizora 4k 40 cali

 

Specyfikacja mojego komputera: 

  •  Procesor: Intel i7 3770k
  •  Karta: GTX 670
  •  RAM: 16 GB
  •  Dysk twardy: 2 TB
  •  SSD: 238 GB
  •  Zasilacz: 1000 WAT
  •  Płyta główna: MSI MS-7758
  •  Monitor: Samsung 4k 40`
  •  System: Win 7 64 bit

 

 

Czekałem na wyjście nowej serii kart z zakupem i zastanawiam się głównie między 1080ti a 2080. Cena jest podobna. Na 2080ti mnie nie stać. 

 

Również nasuwa się pytanie czy przy zakupie 1080ti/2080 nie będzie potrzeby wymiany innych komponentów komputera. 

 

 

Będę wdzięczny za każdą poradę dotyczącą wyboru karty jak i ewentualnej wymiany którejś z części komputera. 

Pozdrawiam! 

 

 

Link to post
Share on other sites

Moja rada - odpuść na jakiś czas, dozbieraj kasy i nie rób tego błędu co ja. A najlepiej poczekaj na kolejną generacje kart bo nawet 2080 Ti nie zapewnia absolutnych stabilnych 60fps.

 

1080Ti i 2080 są na podobnym poziomie wydajnościowym. Ja mam 1080 ti i monitor 4k i ta karta jest za słaba w najbardziej zasobożernych tytułach ((Assassins creed Origins i odyssey, Wiedźmin 3 itp.) do tej rozdzielczości. Rozglądam się w właśnie za jakimś  używanym monitorem 144Hz i 1440p a swój będę chciał sprzedać. Przycinanie detali niewiele zmienia w 4K....

 

Swój monitor kupowałem na króko przed premierą RTX i nawet do głowy mi nie przyszło że nowa generacja przyniesie tak niewielki skok wydajności.

Link to post
Share on other sites

Czy procesor jest kręcony? Z jaka szybkością pracują pamięci? Procesor może niedomagać,.Konstrukcja sprzed 6 lat, a to już dużo.