Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Bluescreen 0x000000D6 Dell Latitude E7450

Bluescreen 0x000000D6 Latitude E7450 driver_page_fault 0xD6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateusz1807

mateusz1807
  • Nowicjusz

  • 16 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 październik 2018 - 08:56

Witam

 

Mam problem z jednym z komputerów. W czasie pracy komputer wywala bluescreeny

 

Robiłem pełną diagnostykę della, nie wykryło żadnych błędów.

Przez kila dni chodził na komputerze driver verifier, ale nie wiem jak z tego jakiś raport wciągnąć.

 

W załącznikach raporty:

hwinfo ze specyfikacją

devmanager

drivermanager

oraz minidumpy

 

https://1drv.ms/u/s!...nxGKsT5BqkJxAd6

 

*jak tu dodać załączniki?


Użytkownik mateusz1807 edytował ten post 18 październik 2018 - 09:04

  • 0

MB: MSI Z97 Gaming 7 | CPU: i7-4790K + NZXT Kraken X62 | RAM: 4x4GB DDR3 G.SKILL RipjawsX | GPU: Asus ROG STRIX GTX 1080Ti | HDD: RAID 0 - 2x Seagate 2TB | SSD: Samsung 970 EVO 512GB | Be Quiet Dark Base Pro 900 | PS: XFX ProSeries XXX Edition 750W 80+ Bronze | Asus PG279Q | Windows 10 Pro


#2 minas_trith

minas_trith
  • Bywalec

  • 85 postów

Napisano 18 październik 2018 - 10:20

najpierw dokładnie sprawdź RAM !!!


  • 0

#3 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10389 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 październik 2018 - 12:51

Wyczyść porządnie rejestr...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#4 limera1n

limera1n
  • 🍍🍍🍍

  • 560 postów
  • Miejscowość:Nowy Sącz

Napisano 18 październik 2018 - 14:26

Błędy pojawiają się losowo czy podczas konkretnej czynności? 

Próbowałeś wyłączyć w BIOSie dźwiękową lub sieciową? 

Do komputera poprzez USB podłączone są jakieś inne urządzenia prócz myszy i klawiatury? 


  • 0

Ryzen 2700X @4.2GHz - 16GB DDR4 3200MHz - GTX1080Ti - 256GB M.2 - 4TB HDD - AiM SC808

DELL Inspiron 7577 - i5 7300HQ - GTX1060 - 16GB DDR4 2400MHz - 256 M.2 - 1TB HDD 

 

Ekspert działu: Diagnostyka błędów i awarii Pełne zestawienie Ekspertów


#5 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3974 postów

Napisano 18 październik 2018 - 17:10

Konkretnie problem jest ze sterownikiem  FortiShield.sys. Uruchom "CHKDSK /f" jak również skan jakimś antywirusem. Możesz też zastosować tą operację https://support.micr...orrupted-system


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#6 mateusz1807

mateusz1807
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 16 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 10:49

Ram był sprawdzany, nie wykryto żadnych błędów. System był reinstalowany i jest to samo. Nie od razu. Jak ja testuję komputer u siebie to działa pod obciążeniem całą dobę i nie ma problemów. Oddaję go do właściciela - technika, który wykorzystuje komputer do programowania urządzeń EXTRON i zaczynają się błędy.

 

Nie ma używanych innych urządzeń niż mysz i ewentualnie pendrive. Nie ja pracuję na tym komputerze na co dzień, więc ciężko mi powiedzieć kiedy występują błędy, z tego co wiem to losowo.

 

Co do Fortishield, to też widziałem że się pojawia, usunąłem aplikację forticlient i zobaczę czy coś się zmieni. Kilka razy widziałem BS z forti przy wznawianiu pracy komputera z trybu uśpienia. 

 

Te wszystkie check diski i sfc to są g.. warte. Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się żeby rozwiązało to jakikolwiek problem. To jest pisane praktycznie wszędzie, pod każdym problemem. Tak samo jak restart komputera, z tym że restart faktycznie czasem pomaga.


Użytkownik mateusz1807 edytował ten post 19 październik 2018 - 10:51

  • 0

MB: MSI Z97 Gaming 7 | CPU: i7-4790K + NZXT Kraken X62 | RAM: 4x4GB DDR3 G.SKILL RipjawsX | GPU: Asus ROG STRIX GTX 1080Ti | HDD: RAID 0 - 2x Seagate 2TB | SSD: Samsung 970 EVO 512GB | Be Quiet Dark Base Pro 900 | PS: XFX ProSeries XXX Edition 750W 80+ Bronze | Asus PG279Q | Windows 10 Pro


#7 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10389 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 11:14

Czy technik używa jakichś programów,których nie ma u ciebie po reinstalacji ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#8 mateusz1807

mateusz1807
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 16 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 11:38

Czy technik używa jakichś programów,których nie ma u ciebie po reinstalacji ?

 

Tak, soft od Extrona. 


  • 0

MB: MSI Z97 Gaming 7 | CPU: i7-4790K + NZXT Kraken X62 | RAM: 4x4GB DDR3 G.SKILL RipjawsX | GPU: Asus ROG STRIX GTX 1080Ti | HDD: RAID 0 - 2x Seagate 2TB | SSD: Samsung 970 EVO 512GB | Be Quiet Dark Base Pro 900 | PS: XFX ProSeries XXX Edition 750W 80+ Bronze | Asus PG279Q | Windows 10 Pro


#9 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10389 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 12:41

Może on powoduje problemy ? System dokładnie zaktualizowany ? Sterowniki do płyty i bios (uefi) też ?

Tutaj byłeś ?  https://www.dell.com...trabook/drivers


Użytkownik jarrino edytował ten post 19 październik 2018 - 12:44

  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#10 mateusz1807

mateusz1807
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 16 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 13:05

Może on powoduje problemy ? System dokładnie zaktualizowany ? Sterowniki do płyty i bios (uefi) też ?

Tutaj byłeś ?  https://www.dell.com...trabook/drivers

 

Możliwe, ale ten komputer jest w 90% używany właśnie do tego. Wszystko aktualne, sterowniki które są na stronie della są starsze niż te zainstalowane. 

Z samych zrzutów pamięci nie da się już nic więcej ciekawego wyciągnąć?


  • 0

MB: MSI Z97 Gaming 7 | CPU: i7-4790K + NZXT Kraken X62 | RAM: 4x4GB DDR3 G.SKILL RipjawsX | GPU: Asus ROG STRIX GTX 1080Ti | HDD: RAID 0 - 2x Seagate 2TB | SSD: Samsung 970 EVO 512GB | Be Quiet Dark Base Pro 900 | PS: XFX ProSeries XXX Edition 750W 80+ Bronze | Asus PG279Q | Windows 10 Pro


#11 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3974 postów

Napisano 19 październik 2018 - 14:06

We wszystkich zrzutach masz taki wpis:

Strona sterownika błędna poza przydziałem alokacji
Przydzielono N bajtów pamięci i odwołuje się więcej niż N bajtów.
Nie można tego zabezpieczyć przez try-except.
Gdy jest to możliwe, drukowana jest nazwa winnego kierowcy (ciąg znaków Unicode)
ekran błędu i zapisany w KiBugCheckDriver.

Tu jest wskazanie na FortiShield.sys i  jeszcze informacja: Nie można odczytać błędnej nazwy sterownika. Sprawdziłem w Windows 7 i 10 i we wskazanej lokalizacji (C:/windows/system32/drivers/FortiShield.sys) nie widnieje. Należy przypuszczać, że ten sterownik  jest instalowany z jakimś oprogramowaniem klienta. W którymś zrzucie jest też informacja, że koliduje on ze sterownikiem Win32k.sys.


Użytkownik lonialomax edytował ten post 19 październik 2018 - 14:09

  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#12 mateusz1807

mateusz1807
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 16 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 październik 2018 - 14:12

Fortishield jest składnikiem aplikacji forticlient, czyli aplikacji vpn która jest używana u nas w firmie. Nie sprawia problemów na innych komputerach. Na razie ją odinstalowałem i będę sprawdzał. W między czasie zrobiłem kolejne, pełne skanowanie antywirusem - nic nie znaleziono. Pełny skan memtestem też nic nie znalazł


  • 0

MB: MSI Z97 Gaming 7 | CPU: i7-4790K + NZXT Kraken X62 | RAM: 4x4GB DDR3 G.SKILL RipjawsX | GPU: Asus ROG STRIX GTX 1080Ti | HDD: RAID 0 - 2x Seagate 2TB | SSD: Samsung 970 EVO 512GB | Be Quiet Dark Base Pro 900 | PS: XFX ProSeries XXX Edition 750W 80+ Bronze | Asus PG279Q | Windows 10 Pro






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Bluescreen, 0x000000D6, Latitude E7450, driver_page_fault, 0xD6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych